Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? :p Familien lo da de så hva jeg fikk.

 

For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det :) Takk til deg som ordnet med gaven til meg.

 

Juleaftens beste. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? :p Familien lo da de så hva jeg fikk.

 

For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det :) Takk til deg som ordnet med gaven til meg.

 

Juleaftens beste. :!:

 

Åja? :blush:

Lenke til kommentar
Og jeg fikk kaffemaskin! Takk til nissemor fra Bergen :)

Fnis, ingenting å takke for. :wee:

Visste igrunn at den var fra deg :p

Siden du hadde skrevet avsender på pakken ;)

Jeg hadde ikke det, serru. Min kjære mor gjorde det, enda jeg ba henne sette seg selv minus siste etternavnet (hun har pikenavnet sitt + mitt etternavn, samme som meg), slik at du ikke skulle skjønne det. Hun skjønte ikke hvorfor og skrev meg, hun =D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? :p Familien lo da de så hva jeg fikk.

 

For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det :) Takk til deg som ordnet med gaven til meg.

 

Juleaftens beste. :!:

 

Åja? :blush:

 

 

 

Yess, kjære Jarmo. Sånne blemmer gjør livet verdt å leve litt til for, kanskje helt til neste jul. ;)

Lenke til kommentar
Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? :p Familien lo da de så hva jeg fikk.

 

For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det :) Takk til deg som ordnet med gaven til meg.

 

Juleaftens beste. :!:

 

Åja? :blush:

Var ikke spessielt kul den boka, eller hva Jarmo? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...