Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? Familien lo da de så hva jeg fikk. For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det Takk til deg som ordnet med gaven til meg. Juleaftens beste. :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? Familien lo da de så hva jeg fikk. For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det Takk til deg som ordnet med gaven til meg. Juleaftens beste. :!: Åja? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Og jeg fikk kaffemaskin! Takk til nissemor fra Bergen Fnis, ingenting å takke for. Visste igrunn at den var fra deg Siden du hadde skrevet avsender på pakken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Og jeg fikk kaffemaskin! Takk til nissemor fra Bergen Fnis, ingenting å takke for. Visste igrunn at den var fra deg Siden du hadde skrevet avsender på pakken Jeg hadde ikke det, serru. Min kjære mor gjorde det, enda jeg ba henne sette seg selv minus siste etternavnet (hun har pikenavnet sitt + mitt etternavn, samme som meg), slik at du ikke skulle skjønne det. Hun skjønte ikke hvorfor og skrev meg, hun =D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? Familien lo da de så hva jeg fikk. For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det Takk til deg som ordnet med gaven til meg. Juleaftens beste. :!: Åja? Yess, kjære Jarmo. Sånne blemmer gjør livet verdt å leve litt til for, kanskje helt til neste jul. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har ikke fått gaven min ennå jeg, men jeg fikk PM om at h*n ikke hadde rukket å sendt den så jeg regner med det går bra. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Antar at jH- hadde en anelse om at det var meg =3 Var deg jeg kom frem til ja. Gøyalt kort forresten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hi hi, takk^^. Men jeg lurer sånn på hvem som hadde meeeg! Owww. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jarmo, det var deg? Hysj! Jarmo er litt opptatt med selvpisking av kona si, i ren skam, så klart ... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? Familien lo da de så hva jeg fikk. For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det Takk til deg som ordnet med gaven til meg. Juleaftens beste. :!: Åja? Var ikke spessielt kul den boka, eller hva Jarmo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvem er det som sendte Psycho til meg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fox og Jarmo, humra litt jeg ja :!:, men det er tanken som teller, right? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, er kjempefornøyd med hw t-skjorte!!! Endelig har jeg en nerd t-skjorte, som jeg lenge ønsket å kjøpe men gjorde det aldri. Hva med dere, hva fikk dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva med dere, hva fikk dere? Psycho I - III DVD-pakke Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Fikk scary Video 5 av en eller annet som jeg ikke aner hvem er. Kom frem kom frem Edit: Litt synd jeg ikke fikk være SS for en Crysis fan for da hadde jeg hatt den perfekte gaven Endret 24. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jarmo, det var deg? Jepp God jul til deg. ps. kunne jo sendt en sixpack med warn, men men... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ta det rolig mrbjoern, det går nok bra:) Det var vel ikke Snobjørn du mente? =P Er ikke så greit når det er så mange bjørner rundt omkring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå