Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettopp åpnet min gave, og jeg fikk en stor pose espresso (lukter yummy!), sjokoladekuler, og en svær kaffekopp med dyremotiver. Blir nok en del kaffekos senere i kveld :wee:. Takker så veldig mye, hvem enn du er (har en liten mistanke dog)! Bra jobba med å lete deg frem til min elsk for kaffe :p.

 

Da var det straks middag her, så dere får ha en god jul, enn så lenge!

Lenke til kommentar

Må nesten le av gaven til meg, tanken er god. HW t-skjorte er flott den, men headset? Hva skal jeg med den? :p Familien lo da de så hva jeg fikk.

 

For de som ikke skjønte, sjekk min signatur. Den nedste linje. Men gaven er flott for det :) Takk til deg som ordnet med gaven til meg.

Lenke til kommentar

Hyggelig å lese at det har fungert, for de fleste i alle fall. Ble litt glad. :)

 

 

Ser om jeg får tid i morgen til å poste liste over hvem som er SS til hvem.

 

Og de som ikke har fått, send PM. Så skal jeg høre med de aktuelle Santaene om hvorfor gaven ikke er mottatt. Det ordner seg nok. :)

 

Fortsatt god Jul! :xmas:

Lenke til kommentar
Jeg fikk DVD. Pans labyrint. Elsk på filmen. :love:

passet meg ypperlig, og da fikk jeg plass til en ny film i januarbudsjettet mitt.

Takk nissen! :love:

(Du har veldig lov til å avsløre deg (: )

 

Bra at du likte det :p Skulle kjøpe noe annet, den fancy briller fra Ebay og en musikkcd. Men fikk aldri tid, stresset som faen.. Så jeg valgte den siden den er veldig bra :)

 

Mvh André aka din secret santa :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk DVD. Pans labyrint. Elsk på filmen. :love:

passet meg ypperlig, og da fikk jeg plass til en ny film i januarbudsjettet mitt.

Takk nissen! :love:

(Du har veldig lov til å avsløre deg (: )

 

Bra at du likte det :p Skulle kjøpe noe annet, den fancy briller fra Ebay og en musikkcd. Men fikk aldri tid, stresset som faen.. Så jeg valgte den siden den er veldig bra :)

 

Mvh André aka din secret santa :p

Fancy briller har jeg kjøpt selv (og tror de blir hentet når butikkene åpner :wee: ), så det hadde jeg ikke mye behov for. DVD-er har man derimot aldri nok av, så tusen takk :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...