The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da kom posten, men der var ingen pakke til meg Samme her Eller har fått gaven min, men gavene jeg bestilte fra England til alle her i huset har ikke kommet Ingen gaver å gi ut i år :/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håhå! Vi pleide også å gi gaver fra dyrene våre. Som du sier er det en god unnskyldning for å gi hverandre flere gaver. Også er det litt søtt da^^. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Huff, får ikke lov til å åpne gaver før etter middagen. Jeg som vil åpne ss gaven.. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eller har fått gaven min, men gavene jeg bestilte fra England til alle her i huset har ikke kommet Ingen gaver å gi ut i år :/ Den er kjip.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Huff, får ikke lov til å åpne gaver før etter middagen. Jeg som vil åpne ss gaven.. Deng samboeren din og krev å få åpne gaven, Astrid! XD Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg har ikke fått Slemme nisse Endret 24. desember 2007 av Mats Danielsen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skjekket nettop postkassen...ingenting her heller Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 skjønner dere ikke ! Dere har ikke vært snille nok i år Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=191517 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå har jeg åpnet! Var en stor bunke dvd-er - The simpsons: Risky Buisness - South Park Season 1 og 2 - Fist of Fury - En fisk ved navn Wanda - Den niende Porten - Mission Impossible 2 - Gone in 60 Seconds Hadde bare en av de fra før Tusen takk nisse! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk gavekort på 200 kroner. Bare et lite problem.. det kan bare brukes i den butikken korter er kjøpt i, og i samme by. Vel.. Sykkylven er vel sånn.. 8 timer her ifra? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk gavekort på 200 kroner. Bare et lite problem.. det kan bare brukes i den butikken korter er kjøpt i, og i samme by. Vel.. Sykkylven er vel sånn.. 8 timer her ifra? Hehe Gammel sjekketriks. Noen vil ha deg på besøk... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Opeth - Live Lamentations. Jeg mistenker noen har sett at jeg har postet i Opeth album-guiden. Takk for gaven. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk gavekort på 200 kroner. Bare et lite problem.. det kan bare brukes i den butikken korter er kjøpt i, og i samme by. Vel.. Sykkylven er vel sånn.. 8 timer her ifra? Var det ikke kjøpt i en kjede? Og står det at det bare kan bruke i den respektive butikken? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Var det ikke kjøpt i en kjede? Og står det at det bare kan bruke i den respektive butikken? "Gåvekortet kan kun utnyttast hos B.S Aure A/S - Sykkylven." Ja, ja. Tanken som teller! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hehe, en liten blooper av den som kjøpte gaven. Personen tar sikkert kontakt da h*n merker det, blir sikkert en årnings. Ellers er det tanken som telles. Føler egentlig veldig for å åpne min. Den er halvstor og ganske tung! Endret 24. desember 2007 av espennyh Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selv fikk jeg en DVD av sjanger: skrekk komedie Nisseungen min fikk gaven sin nå akkurat Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvem ga til meg? Jeg må vite det! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Var det ikke kjøpt i en kjede? Og står det at det bare kan bruke i den respektive butikken? "Gåvekortet kan kun utnyttast hos B.S Aure A/S - Sykkylven." Ja, ja. Tanken som teller! Ring til butikken etter nytt år og hør med dem. Det finnes alltid en løsning her i livet Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Uff, skikkelig kjipt å ikka ha fått gave :/ Og jeg som gledet meg så fælt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå