Garanti Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da er vvisst jeg først ute med en offisiell takkepost til min Secret Santa! Tusen takk for Simpsons Movie-DVD Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg klarte ikke holde meg, måtte åpne pakken i dag tidlig. Tusen tusen takk for minnepenn! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Warn til alle som ikke klarer å vente til julenissen kommer, ca. kl 18.00------------------> Mvh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Warn til alle som ikke klarer å vente til julenissen kommer, ca. kl 18.00------------------> Mvh Bullshit. Jeg skal åpne første pakka mens jeg ser Tre nøtter til Askepott. Det er tradisjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vi har tradisjon for å åpne en pakke om morgenen, jo -_- Men jeg tror nok jeg tar den fra katten og hunden =D (Det er bare en unnskyldning for å gi hverandre flere gaver) for den drev jeg og ristet på, og mamma sa jeg kom til å ødelegge den, så. .x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da må jeg bare få lov til å takke et stykk forumbruker fra Jessheim for dvd-pakke med Psycho I-III. Disse klassikerne har jeg faktisk ikke fått med meg så gaven falt i smak Er det flere enn meg som sitter og ser på Askepott nå forresten? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vi har tradisjon for å åpne en pakke om morgenen, jo -_- Ok! Dispensasjon innvilges. Mvh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selvsagt. Skal gå og dra folk opp av sengen så vi kan åpne første pakken nå. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå er Jarmo logget av så jeg får benytte tiden til å takke Arinomi for en flott datamus. Akutratt det jeg trengte til den bærbare. Takk og god jul! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå er Jarmo logget av så jeg får benytte tiden til å takke Arinomi for en flott datamus. Akutratt det jeg trengte til den bærbare. Takk og god jul! Så,så! Ikke så raske konklusjoner. Jarmos skygge passer på forumet når han er ute og handler julemat Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Åpna den nå jeg men hvem var min nisse??? :dontgetit: i alle fall tusen takk for granat alarmen.. Jeg må si jeg fikk litt hjerteatakk når jeg åpna gaven og det så ut som en tidsinstillt bombe :!: Endret 24. desember 2007 av Derma Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vil åpne pakken nu! Men må vente Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vil takke Derma for en nokså tøff gave 1 stk. 10 pakning med DVD brent plater 1 stk. kopp varmer via USB (Ikke testet ut om den holder varmen til koppen men ble litt varm hvertfall) Sitter på jobben nå faktisk, ferdig kl 1200. Men har askepott på TVen som står utenfor her, ipTV ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Waaaaaaaaaah. Koppvarmer til USB :love: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg er veldig spent! Men vil ikke drepe gleden enda. Må nesten vente til pakketid føler jeg. Det er jo en tradisjon! Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når er din pakketid? Min er rundt halv 8 - 8 Etter nyheter på nrk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fjuska i pakketida mi, jeg. Mhm. Men fy flate for en genial Secret Santa, stoooor kopp, sånn, diiiger. *lysende øyne* Også jordbærte, og nammenam. =D Tusen takk Secret Santa, hvem nå enn du er. ^^, Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fjuska i pakketida mi, jeg. Mhm. Men fy flate for en genial Secret Santa, stoooor kopp, sånn, diiiger. *lysende øyne* Også jordbærte, og nammenam. =D Tusen takk Secret Santa, hvem nå enn du er. ^^, Hadde vært fint med noen bilder også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når er din pakketid? Min er rundt halv 8 - 8 Etter nyheter på nrk Min er vel i seks-tiden tror jeg. Gleder meg mest til den gaven egentlig^^. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da kom posten, men der var ingen pakke til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå