Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Presangen min dukket opp i dag. Platekompaniiiet? Musikk? Musikk? DVD? Spill? Omg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hakke fått no'. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Som Jarmo sa så tar det lang tid å frakte en hel ponni, aidskake Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt. Send en PM til the_fire og si ifra at du ikke har fått sendt unna enda.. så videreformidler han til din secret santa. Sånn at vedkommende vet at du ikke har fått sendt unna enda. dette gjelder forsovit alle som ikke har sendt yet.. Noe som er helt på tryne.... Joda, MEN jeg har jobbet fra 7 til 7 hver dag i to uker nå uten jeg har mulighet til å komme meg fra jobben. Vel vel. Ikke en pakke har jeg fått kjøpt enda. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg fikk pakke idag Liten snerten firkantet pakke.. hva kan det være for noe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg fikk også pakken min i dag Den er litt stor og tung, og den skvulper! Den er også firkantig, så noe voksenbrus er det nok ikke Spennende! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke idag heller .... Begynner å lure på om oOF er min "hemmelige" Julenisse Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk en konvolutt i posten idag, antar det er den. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har ikke fått min ennå jeg heller. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har heller ikke fått noe enda. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jammen lå det ikke en pakke og ventet på meg i dag. Pent innpakket med glitter som bånd Kjentes til og med ut som om det var to ting inni der. *Glede seg til julaften* Har overhodet ingen anelse om hvem som har sent til meg. Ikke var det mulig å se på skriften om det var gutt eller jente heller, og det pleier jeg vanligvis klare. Kanskje det står noe inni... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har fått pakke Den kom ikke for seint lille Santa Kjennes ut som en enorm bunke med dvder! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fikk min idag og det sër skummelt ut som en DVD (tar jeg feil ) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, Ja, jeg har fremdeles ikke fått noe jeg :/ Men det er jo en dag i morgen også Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 ikkje alle som er like heldig som meg ser eg. Både sende min pakke i god tid og fikk min i meget god tid. Synd at nokon ikkje kommer seg til posten, men meir synd for dei som ikkje får pakken sin til julaften. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Klarer ikke posten holde det de lover? Min ble sendt fredag 14. des. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk sendt pakken min på tirsdag 18des, det gikk fint Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Utrolig kjipt for de som ikke har fått enda. Må si det er litt kjipt gjort av de som ikke har kommet seg avgårde til postkontoret i tide... Menmen... I dag skal pakken åpnes. Lurer på om jeg tør å åpne den forran familien oO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det går nok bra mrbjoern Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jah, får håpe det Så lenge det ikke er altfor grovt, tror jeg ikke foreldra mine bryr seg så mye heller xD Værre med bestemor ^^ Men det kan jo også bli artig Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå