Håvard Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg henta en flott rød smartpost-pakke i dag med flere gaver i Har kost og glemt med de, og funnet ut at det hvertfall er en ting med en sånn forseilet plasteske-ting som er umulig å få opp. Spennende! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fikk pakken min i dag. Stor og klumpete, og klirrer litt. Nysgjerrig. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 fikke en smartpost pakke i dag er glad *venter på å komme in på Cod4 server, tar så lang tid* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke om min kommer frem før jul, jeg. >< Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Vet ikke om min kommer frem før jul, jeg. >< Min har heller ikke kommet heller ikke Julegavene jeg har kjøpt over nett til hele familien Endret 20. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg fikk en postlapp i dag skal hente gaven i morgen. Jeg vet hvem som sendte den :!: Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Litt dumt at du vet det allerede da =/. Jeg har ikke peiling på hvem som sendte min vertfall, og vedder på at vedkomende sitter og smiler mens h*n leser dette innlegget. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt. Send en PM til the_fire og si ifra at du ikke har fått sendt unna enda.. så videreformidler han til din secret santa. Sånn at vedkommende vet at du ikke har fått sendt unna enda. dette gjelder forsovit alle som ikke har sendt yet.. Noe som er helt på tryne.... Endret 20. desember 2007 av Derma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Å ikke ha sendt den enda er litt drøyt, syntes jeg. -_- Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 har fått min. men den ligger hos mamma så jeg har ikke sett den enda Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håper dette kommer til neste år også, da hiver jeg meg med Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 blir garantert til neste år også Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt. Synes jeg er alt for dårlig gjort av deg og ansvarsløst, folk sitter å venter å en pakke til Jul, men så kommer det ingen ..... I lunsjen imorgen kan du stikke på postkontoret og sende den som express over natten så kommer den kanskje frem i tide .... Vet det koster mer å sende som express, men du har deg selv å takke og om du ikke har tid i lunsjen for du ta deg en time fri og opparbeide den senere .... Det er iværtfall min mening Endret 20. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er helt enig med The_Ghost her. Og om du ikke får sendt den burde du ikke ha meldt deg på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Snakk om å ha forståelse for folk sine arbeidstider, det er ikke alle som har mulighet for å rekke Posten når man er på jobb! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Snakk om å ha forståelse for folk sine arbeidstider, det er ikke alle som har mulighet for å rekke Posten når man er på jobb! Nå har han strengt tatt meldt seg på dette selv. Og posten er vel åpen på lørdager også? Men, la ikke dette bli en krangel, jula er jo en gledens høytid! :!: Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ja kanskje han/hun jobber i mat og resturant bransjen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jammen, svarte svingende da. Jeg har ikke fått med meg dette her. Arg. Jeg vil! Får ta det til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå