Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt.

Send en PM til the_fire og si ifra at du ikke har fått sendt unna enda.. så videreformidler han til din secret santa. Sånn at vedkommende vet at du ikke har fått sendt unna enda.

dette gjelder forsovit alle som ikke har sendt yet.. Noe som er helt på tryne....

Endret av Derma
Lenke til kommentar
Har ikke klart å sende min enda.... Når jeg kommer fra arbeid er alt stengt. Ekkelt.

Synes jeg er alt for dårlig gjort av deg og ansvarsløst, folk sitter å venter å en pakke til Jul, men så kommer det ingen .....

I lunsjen imorgen kan du stikke på postkontoret og sende den som express over natten så kommer den kanskje frem i tide ....

Vet det koster mer å sende som express, men du har deg selv å takke og om du ikke har tid i lunsjen for du ta deg en time fri og opparbeide den senere ....

Det er iværtfall min mening

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Snakk om å ha forståelse for folk sine arbeidstider, det er ikke alle som har mulighet for å rekke Posten når man er på jobb!

Nå har han strengt tatt meldt seg på dette selv. Og posten er vel åpen på lørdager også?

Men, la ikke dette bli en krangel, jula er jo en gledens høytid! :!: :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...