Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Var det lov å gi levende gaver? *skuffet* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg snakket visst litt for tidlig når jeg sa at det var deprimerende å sjekke postkassa. Broren min hadde allerede tatt inn posten. Der lå den smartpost-boblekonvolutt! Pakken er nå klemt, ristet på og generelt sett nesten tafset ihjel. Det kjennes ut som et dobbelt filmcover, men er jo umulig å vite da. Klarer nesten ikke vente med å åpne jeg :D :D Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fikk pakken min i dag også Må si at jeg tror jeg har gjennomskuet hva det er, men blir fortsatt ganske morro å åpne den ja.. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå eg gaven min hentet, men har ikke giddet og åpne smartpost pakken enda fordi da vil jeg nok åpne gaven før julen er inne Men er noe spent på og se hva det er og hvem det er ifra ^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fikk pakken min idag. Innapekket i bobleplast. Er en klump ting inni, litt rund. Gleder meg til å åpne. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg fikk en hentelapp i posten i dag :O Håper virklig jeg klarer å bære med meg pakka mi hjem Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg fikk en hentelapp i posten i dag :OHåper virklig jeg klarer å bære med meg pakka mi hjem Ta bussen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er sikkert europallen fra Jarmo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg som hadde håpet jarmo trakk meg i år og. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hakke fått noe enda jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ikke meg heller. Trøster meg med at jeg fikk presangen min fra mrbjoern i dag. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 har ikke fåttt noe i dag Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Er jo enda noen dager igjen å motta pakken på. Og posten kommer vel på julaften (om jeg ikke tar helt feil?). Ikke noe å bekymre seg for enda. Om noen mot formodning ikke skulle ha fått sendt pakken enda, eller om de fikk sendt den etter fristen (16. desember), ta kontakt med meg, så skal jeg videreformidle dette til mottakeren. Da slipper mottakeren å lure på om han/hun i det hele tatt får pakke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En ting jeg lurer på, The_Fire, har du en secret santa selv? Og om du har så er den vel ikke mye secret? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Alle dere har meg som Secret Santa. Har bare endret litt på brukernavnet, slik at det ikke skal virke så mistenkelig. Har fått et tyvetalls pakker til nå. Neida, fra spøk til alvor, er ikke med. Vurderte å sette meg på listen, men jeg regnet meg selv som backup om noen skulle trekke seg, selv om det er i mot reglene. Vet ikke hvordan det hadde blitt, men siden det har fungert så smertefritt har jeg ikke trengt å bli med. Selv om jeg kunne tenke meg det. Vi får se til neste år om jeg blir med. Men da må noen andre ta seg av organiseringen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hakke fått noe enda jeg Går litt tid til å frakte en ponni... Endret 18. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Geniale, geniale saker. Håper min kommer snart. -_- Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror pakken kom i dag, fikk hvertfall sms av mamma om at det hadde kommet noe til meg i posten i dag. Lurer på hvem det er ifra! Hm, hvis jeg skal tippe, gjøre en rask research tipper jeg Eplefe! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ikke fått noe enda , hvis ikke pappa har tatt den, og gjemt den da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hakke fått noe enda jeg Går litt tid til å frakte en ponni... Jeg skal døpe den Jarmo <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå