Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakket visst litt for tidlig når jeg sa at det var deprimerende å sjekke postkassa. Broren min hadde allerede tatt inn posten. Der lå den smartpost-boblekonvolutt! :love:

Pakken er nå klemt, ristet på og generelt sett nesten tafset ihjel. Det kjennes ut som et dobbelt filmcover, men er jo umulig å vite da. Klarer nesten ikke vente med å åpne jeg :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar

Er jo enda noen dager igjen å motta pakken på. Og posten kommer vel på julaften (om jeg ikke tar helt feil?). Ikke noe å bekymre seg for enda.

Om noen mot formodning ikke skulle ha fått sendt pakken enda, eller om de fikk sendt den etter fristen (16. desember), ta kontakt med meg, så skal jeg videreformidle dette til mottakeren. Da slipper mottakeren å lure på om han/hun i det hele tatt får pakke.

:)

Lenke til kommentar

Alle dere har meg som Secret Santa. Har bare endret litt på brukernavnet, slik at det ikke skal virke så mistenkelig. Har fått et tyvetalls pakker til nå.

:p

Neida, fra spøk til alvor, er ikke med. Vurderte å sette meg på listen, men jeg regnet meg selv som backup om noen skulle trekke seg, selv om det er i mot reglene. Vet ikke hvordan det hadde blitt, men siden det har fungert så smertefritt har jeg ikke trengt å bli med. Selv om jeg kunne tenke meg det. Vi får se til neste år om jeg blir med. Men da må noen andre ta seg av organiseringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...