Llandari Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da var pakken min sendt, er det forskjell på A og B post?? A-post B-post Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da var min gave på vei til en (forhåpentligvis) lykkelig mottaker. Planen om å ikke avsløre hvem den var fra gikk i vasken, da jeg måtte skrive avsender utenpå pakken. Vedkommende kan også glede seg over gamle nyheter, da jeg måtte bruke gårsdagens aviser som fyllmateriale i esken fra Posten. Dette kan jo løses ved å skrive: Secret Santa Dinadrrese ditt postnummer Da får de bare addressa og ikke navnet ditt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har vel jeg fått min^^. Aww den har fint papir =D. *gledeseg*. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dette kan jo løses ved å skrive: Secret Santa Dinadrrese ditt postnummer Da får de bare addressa og ikke navnet ditt Ehm. Ja, navnet kan man ikke finne ut med ett rask internettsøk da, altså. Aldri. xD Da var gaven til min nissunge sendt, den blir visst sendt videre på mandag. Treige postmannen regnet med den kom frem i god tid til jul, da. ^^, Og min gave er kommet, ble jeg nettopp informert om. Og det krever all min viljestyrke for å la være å kladde. xD Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Der var gaven min også sendt til den heldige personen. Håper personen blir fornøyd. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg puttet pakken i A post jeg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg puttet pakken i A post jeg Jeg fikk ikke valget jeg ;o Hun spurte bare om jeg hadde pakket den godt nok, og om den skulle frem i tide til jul. Jeg svarte ja. Regner med den ble sendt som A-post Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 HUn sa at jeg sulle putte den i luka littt bortafor, og tenkte at A var først i alfabetet så derfor la jeg den der! Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har fått Er spent! Forresten.. Siden frist å sende er 16des, betyr det at det går fint å sende imorra søndag? Jeg har ikke sendt idag, kom 5min for seint til postkontor! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Forresten.. Siden frist å sende er 16des, betyr det at det går fint å sende imorra søndag? Jeg har ikke sendt idag, kom 5min for seint til postkontor! Det kan hende de rekker å få den, men det som er greia er at posten ikke vil garantere for at den kommer frem i tide når du sender seinere enn 16. desember Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg må bare innrømme at den gaven jeg har kjøpt ikke er spesielt kul.. Tenkte meg ikke helt om når jeg kjøpte den. Endret 16. desember 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er tanken som teller. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er tanken som teller. Han sa jo at han ikke tenkte Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da har jeg fått en pakkeseddel i posten for og hente gaven, så henter denne idag. Gleder meg til og se hva det er for noe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Like deppa hver gang jeg sjekker postkassa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sjekke postkassen, ja. Kanskje det hadde vært en idé. oO Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Pakken min kom i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du klemt og ristet på den? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du klemt og ristet på den? Huff tenk om du dreper den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå