Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var min gave på vei til en (forhåpentligvis) lykkelig mottaker. Planen om å ikke avsløre hvem den var fra gikk i vasken, da jeg måtte skrive avsender utenpå pakken. Vedkommende kan også glede seg over gamle nyheter, da jeg måtte bruke gårsdagens aviser som fyllmateriale i esken fra Posten.

Dette kan jo løses ved å skrive:

Secret Santa

Dinadrrese

ditt postnummer

Da får de bare addressa og ikke navnet ditt

Lenke til kommentar
Dette kan jo løses ved å skrive:

Secret Santa

Dinadrrese

ditt postnummer

Da får de bare addressa og ikke navnet ditt

Ehm. Ja, navnet kan man ikke finne ut med ett rask internettsøk da, altså. Aldri. xD

Da var gaven til min nissunge sendt, den blir visst sendt videre på mandag. Treige postmannen regnet med den kom frem i god tid til jul, da. ^^, Og min gave er kommet, ble jeg nettopp informert om. Og det krever all min viljestyrke for å la være å kladde. xD

Lenke til kommentar
Forresten.. Siden frist å sende er 16des, betyr det at det går fint å sende imorra søndag? Jeg har ikke sendt idag, kom 5min for seint til postkontor! :(

Det kan hende de rekker å få den, men det som er greia er at posten ikke vil garantere for at den kommer frem i tide når du sender seinere enn 16. desember :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...