Notatblokk Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk mail fra Julenissen, kanskje det er en av dere skal svare på den i morra tidlig! Altså, senere idag da. Siden det liksom er fredag nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da var pakken klar til sending, venter bare på en europalle... Har du kjøpt en ponni til meg? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal kjøpe og sende min i morgen Aner ikke hva jeg skal kjøpe, da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal kjøpe og sende min i morgen Aner ikke hva jeg skal kjøpe, da. m 2 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kjøpte min idag morges, og sender den om et par timer. Edit; Sendte den like greit nå. Endret 14. desember 2007 av jH- Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har både fått, og sendt pakke i dag Ett stykk pakke, av ukjent form og størrelse forlot nettop plassen fra mitt lille rom, og inn i en postbil, så det så og en annen pakke kom samtidig inn, fra postbilen, og inn på mitt lille rom. Gleder meg til å åpne, og å finne ut hvem det er fra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 I dag sendte jeg min og. Før posten gikk ut. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk sendt min gave idag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Får vel sende min i morgen. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da var min gave kjøpt, sender pakken imorgen, så håper jeg personen blir fornøyd hvem enn personen er. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk sendt min gave idag. Me2! Fin tiltak, vi takker trådstarter for et godt arbeide Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Min gave er sendt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg skal kjøpe og sende min i morgen Aner ikke hva jeg skal kjøpe, da. m 2 hmm.. kan jo kjøpe http://teknikmagasinet.no/ eller noe annet fra www.teknikmagasinet.no de har veldig mye rart og moro der.. =) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Om jeg ikke tar mye feil er i dag siste frist for å sende pakke. De som ikke har fått sendt enda, gjør det i dag, så slipper vi at det er noen som får pakken flere dager etter julaften. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Daa har jeg vært og sendt pakken min ;> Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hoho, jeg håper personen som får min presang liker den. Jeg vet at hadde jeg fått noe lignende hadde jeg dødd av lykke. Og brukt den resten av kvelden. Konstant. oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vel, Eplefe, du vet hva du skal vise meg i januar, når stipendet mitt kommer flyvende. =D Nissungen din bør virkelig bli glad. xD Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da var pakken min sendt, er det forskjell på A og B post?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Da var pakken min sendt, er det forskjell på A og B post?? A-post kommer frem til denne julen, B-post til neste.. ps. en eller to dager frem til mottaker Endret 15. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da var min gave på vei til en (forhåpentligvis) lykkelig mottaker. Planen om å ikke avsløre hvem den var fra gikk i vasken, da jeg måtte skrive avsender utenpå pakken. Vedkommende kan også glede seg over gamle nyheter, da jeg måtte bruke gårsdagens aviser som fyllmateriale i esken fra Posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå