L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har skrevet fra secret santa,det vil si uten navn me 2 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Argh, vet ikke hva jeg skal kjøpe ..... Skulle gått ann å poste som gjest her sånn at man kunne spørre direkte i denne tråden til den og den brukeren (som en gjest) Er stygt redd det kan ende opp med en liten vibrator fra kondomeriet da det er noe alle sikkert kunne tenkt seg, forbehold jenter da så klart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er det forbeholdt jenter? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ok da kanskje du hadde brukt det men ikke jeg, men vil trod et er et flertall av jenter som bruker dem iforhold til gutter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg føler det er småforutsigbart hvem som får av deg når du skriver det er en jente. Tror det er meg og Aidskake av jentene her. x) EDIT: My bad, så igjennom påmeldt-listen nå. Var jo faktisk flere. oO Endret 13. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er dødsfornærma på deg. o_O Du var med og maste og klagde på meg når jeg handla gave til min nissunge, jo. o_O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vibrator faktisk. Mormor kommer til å være hos oss på juleaften. Skulle likt å se ansiktet hennes hvis jeg fikk noe sånt. Når jeg tenker meg om så vil jeg ikke se det x). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Å faen. Noen som vet om det går an å tilbakekalle en pakke på posten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Så det var det du mente når du sa "hard pakke", ja... x). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For å berolige eventuelle nervøse nerder der ute. Jeg har hverken kjøpt vibrator eller lommefitte Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For å berolige eventuelle nervøse nerder der ute. Jeg har hverken kjøpt vibrator eller lommefitte Å, skuffa... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Argh, vet ikke hva jeg skal kjøpe .....Skulle gått ann å poste som gjest her sånn at man kunne spørre direkte i denne tråden til den og den brukeren (som en gjest) Er stygt redd det kan ende opp med en liten vibrator fra kondomeriet da det er noe alle sikkert kunne tenkt seg, forbehold jenter da så klart du kan sende en Mail/pm til the fire, og han anonymiserer spørsmålet til deg. altsså han sender mail til f. eks mjbjoern(hvis det er din utvalgte)m der han spør om hva h*n ønsker seg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men det er vel nesten litt seint nå cHilfiger? Med tanke på at the_fire skal se pm/mailen, han skal sende spørsmålet videre til meg, jeg må svare, og the_fire må sende svaret tilbake. Og med tanke på at gaven burde være sendt senest på lørdag... Men er vel ikke værre enn at man kjøper en film eller noe. Det kan jo faktisk byttes Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg la ved en lapp hvor det står hvem jeg er... Håper ikke det var galt. Forresten: Kan den som skal gi gave til me si til the Fire om det er trygt for meg å åpne gaven foran hele familien? Vil helst unngå pinlig øyeblikk foran besteforeldre, tanter, onkler osv Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Da var pakken klar til sending, venter bare på en europalle... Endret 13. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, men jeg sendte en pm på tirsdag og fikk svar i dag. så hvis han sender i dag så får han kanskje svar på fredag/lørdag, og får sendt på fredag det skal nok gå så bra så Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var pakken sendt, håper du blir glad . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var pakken klar til sending, venter bare på en europalle... Uhm... Hvor stor er den? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sender min i morgen da jeg kommer hjem! Iflg. posten skal den da komme frem før juleaften Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min sendes imorgen. Posten har sagt at vi bør sende før den 16 desember så dette går greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå