Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, vet ikke hva jeg skal kjøpe .....

Skulle gått ann å poste som gjest her sånn at man kunne spørre direkte i denne tråden til den og den brukeren (som en gjest)

Er stygt redd det kan ende opp med en liten vibrator fra kondomeriet da det er noe alle sikkert kunne tenkt seg, forbehold jenter da så klart :p

Lenke til kommentar
Argh, vet ikke hva jeg skal kjøpe .....

Skulle gått ann å poste som gjest her sånn at man kunne spørre direkte i denne tråden til den og den brukeren (som en gjest)

Er stygt redd det kan ende opp med en liten vibrator fra kondomeriet da det er noe alle sikkert kunne tenkt seg, forbehold jenter da så klart :p

du kan sende en Mail/pm til the fire, og han anonymiserer spørsmålet til deg. altsså han sender mail til f. eks mjbjoern(hvis det er din utvalgte)m der han spør om hva h*n ønsker seg! :wee:

Lenke til kommentar

Men det er vel nesten litt seint nå cHilfiger?

Med tanke på at the_fire skal se pm/mailen, han skal sende spørsmålet videre til meg, jeg må svare, og the_fire må sende svaret tilbake. Og med tanke på at gaven burde være sendt senest på lørdag... :roll:

Men er vel ikke værre enn at man kjøper en film eller noe. Det kan jo faktisk byttes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...