killerboy85 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 er Telenor sitt epost-system nede? har "navn"@online.no, men kommer ikke inn, står liksom feil passord eller brukernavn noe som ikke stemmer i det hele tatt... Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Online e-posten min fungerer knirkefritt både på nettinnlogging og på pop/smtp. Sikker på du ikke har CAPS LOCK eller noe slikt på? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Online e-posten min fungerer knirkefritt både på nettinnlogging og på pop/smtp. Sikker på du ikke har CAPS LOCK eller noe slikt på? nei, har prøvd med 2 andre PC-er men det virker ikke, har prøvd med "send ny passord på mobilen" for e-posten, men virker ikke da heller. Endret 19. november 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hmm, merkelig. Du får ta kontakt med Online kundeservice i morgen og høre. Problemet gjelder tydeligvis bare for deg. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hmm, merkelig. Du får ta kontakt med Online kundeservice i morgen og høre. Problemet gjelder tydeligvis bare for deg. hehe, får bare vente til i morgen, ringer de da. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Nå har min far fått problem. Han får ERR authorization failed i Eudora. Har vært slik hele helgen 5 desember - 8 desember (i dag). Jeg får også det med min online.no epost. Prøver jeg online.no webmail får jeg "Feilmelding Du har enten skrevet feil brukernavn, eller så har du ikke tilgang til tjenesten." Endret 8. desember 2008 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sagt opp Telenor abonnement? Vet det er mange som har sagt opp abonnementet sitt og ikke tenkt over at de da også sier opp e-posten sin ... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kniis. Big mistake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå