Otowi Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Some tittelen sier, hvordan gjør jeg dette, når jeg bruker HDMI til bilde, og optisk kabel til lyd?? Tittet i manualen, men ble ikke så veldig mye klokere av den grunn... Der det står at optisk skall være velgbart, står det bare standard lyd, og det er ikke mulig å gjøre noe... Leter jeg på feil sted muligens? Kjenner XMB fra PSP, men den har jo ikke optisk lyd da.... Trenger en step-by-step guide til hvordan jeg skall gjøre dette, siden jeg vill ha surround... Har system settings på engelsk, siden det er lettest for meg når det er noe jeg skall gjøre, siden de fleste guider vanligvis er på engelsk.... Ber om unnskyldning om dette er postet fra før av, men jeg er litt lat i dag Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skal ligge på: Settings -> Sound Settings -> Audio Output Settings, velger så "Digital Out (Optical)" Da får du opp en meny der du velger hvilke formater reciever / forsterker støtter. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Får prøve det i morgen etter jobben.... *mumler* Hater jobben min *går sin veg i avsky* Endret 19. november 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå