CCola Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heisann! Jeg er en fattig student, og fikk akkurat snappet til meg borteboerstipend. Jeg søkte om lån også, men det fikk jeg altså ikke. Hvorfor ikke? Har ikke alle rett til studielån? Uansett? Noen som har noen forslag til meg, hvordan jeg kan få det? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg får iallfall et lite lån (13 k, eller noe sånt) i tillegg til bortebo, på tross av en betydelig lærlinglønn. Det har kanskje med foreldreøkonomi å gjøre. Det du tenker på som "alle har rett til" er vel kanskje studielånet du får under høyere utdanning - jeg antar du går VGS. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fattig og fattig? Stop møbelmishandlingen og snylt litt mer på romkameraten! :!: (intern humor) Men, på den seriøse siden. Ser ut som det er maksgrenser på hvor mye du kan få i lån vurdert ut fra inntekten til foreldrene. Mer info her og en kalkulator Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Uff.. Takk for svar! zandordandor! Må nok snylte MYE på romkameraten! (igjen, intern humor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå