Faktum1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei Hvordan får jeg autmatisk topptekst og bunntekst? Jeg bruker word 2003. På forhånd takk Endret 23. november 2007 av Skagen Utbedret emnetittel litt. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette er ikke noe du får automatisk. Du må sette det inn i dokumentet. Trykk på menyen "Vis" - og velg "Topptekst - Bunntekst". Der kan du sette inn det du ønsker, og gjøre det gjeldende på hele dokumentet. Lykke til! Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takk for svar , men kan man ikke lagre den inn i malen da? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det kan du men da bør du lagre en mal som inneholder topp- og bunnteksten du ønsker. Du kan lagre det i normal.dot men da vil det gjelde for absolutt alle nye dokumenter og det er sjelden det man ønsker. Sett inn topp- og bunnteksten du ønsker, klikk Fil -> Lagre som... og velg Dokumentmal som filtype. Lagre malen på den standardplasseringen Word foreslår. Malen vil deretter være tilgjengelig under Fil -> Ny... -> Maler -> På min datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå