Nytt visningsnavn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei! Holder på med ei side for en gjeng med skiskyttere, sida er fersk og vil gjerne få tilbakemelding på den. Det er to forskjellige layout for sida: hovedsida og en personlig side. Vurderer å dempe blåfargen til hovedsida... Hovedsida: Personlig side: Ønsker tilbakemelding på ting som kan endres, IKKE om du syns den var dårlig eller ei. På forhond takk -daniboyzen Endret 20. november 2007 av Daniboyzen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 -bevel -farger -resten. Det skjerte i øynene når jeg så på den siden, ikke ta det vondt ment. Lenke til kommentar
Nytt visningsnavn Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 -bevel-farger -resten. Det skjerte i øynene når jeg så på den siden, ikke ta det vondt ment. Ja, har hørt d før, skal dempe den takker Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan begynne med å fjerne tabellen og benytte CSS i stedet Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kildenkoden var ikke akkurat noe særlig mer nydelig enn siden, nei... Beklager, men det bærer alt for stort preg av først-gang-jeg-lager-noe-design. Overdrevet med effekter og lite spennende og kreativt. Gir liten leselyst. Vet det er tungt, slitsomt og vanskelig å være kreativ, men hent inspirasjon fra andre nettsider og ro vekk fra standardløsningen. Ser dessverre ikke noe for øyeblikket som er verdt å ta vare på. Begynn fra scratch, post heller bilder med forslag til design, så slipper du å bruke tid på koding som man eventuelt forkaster. Og som tidligere nevnt, lær CSS. Det er virkelig ikke så vanskelig, og tar ei lang tid. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jo det tar lang tid å er ikke så mange som gidder å bruke tid på å lære css for å lage en nettside.. tabeller skader ikke!! "jo siden blir treg, og det er UT" - elendige argumenter. Norges største nettsider bruker tabeller. jobb litt med designet.. litt for sterke farger å sånt, og ser litt amatørmessig ut! gjør litt research på nettet (oswd.org er et bra utganspunkt). Lenke til kommentar
Nytt visningsnavn Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 takk for tilbakemelding, greit at sida ser ut som "første gang jeg lager hjemmeside", men det er jo første gang også da . har dempet litt å fargen så man ikke blir sliten av å se på sida.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ser ingen link eller noe bilde her :s Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jo det tar lang tid å er ikke så mange som gidder å bruke tid på å lære css for å lage en nettside.. tabeller skader ikke!! "jo siden blir treg, og det er UT" - elendige argumenter. Norges største nettsider bruker tabeller. jobb litt med designet.. litt for sterke farger å sånt, og ser litt amatørmessig ut! gjør litt research på nettet (oswd.org er et bra utganspunkt). OK... Mangen store nettsider bruker tabeller. Hva så? Er det et godt argument for at man bør bruke dem som utganspunkt? Er det en tabell man er interessert i å lage? Nei, tabeller har jo et helt annet formål en oppbyggingen og strukturering av siden. CSS er ikke lagd for moroskyld. Greit, sider som VG bruker tabeller, men gode webdesignere bruker CSS. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jo det tar lang tid å er ikke så mange som gidder å bruke tid på å lære css for å lage en nettside.. tabeller skader ikke!! Du tar så feil, så feil. Det tar langt ifra lang tid å lære korrekt bruk av HTML og CSS hvis du prøver. Nå er det ingen som sier at du skal lære deg alt, men bare du begynner så er det et godt tegn. Norges største nettsider bruker tabeller. Hva så? Skal det liksom bety noe? Det viser bare at de som har laget disse nettsidene ikke følger dagens standarder. Om det betyr noe er vel opp til deg. Forøvrig er det liten vits med denne tråden uten en link eller et bilde. Lenke til kommentar
Nytt visningsnavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg ser ingen link eller noe bilde her :s http://home.no/nnbt/ skulle gitt beskjed om at tråden var stengt.. fikk dn hjelpen jeg trengte Endret 21. november 2007 av Daniboyzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå