Leviath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så en fyr med det "våpenet" som ser ut som en feiekost....med mongoose enchant. Da har du vel nok gryn. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er akkurat blitt lvl51 på ny server. Har i underkant av 2300. Hadde hatt mer men har skillet proffesion opp til 350 og skilling koster litt. Griselett å skaffe gull. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Griselett å skaffe gull. Jepp. Holder lenge med et kjapt besøk på itemgarden.com, eller en av deres mange konkurrenter. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg lagde en char på Maelstrom. Han er i level 28 nå og har 500g. 3 days played Jeg synes jeg er flink Lenke til kommentar
kafan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Electronique, om du ikke evner å skaffe gull på annet vis så tro hva du vil om andre. Ingen kan hindre deg det likevel. Men særlig peil kan du umulig ha. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Oioi. Her er en rask til å trekke slutninger Jeg har ingen problemer med å skaffe meg det gullet jeg trenger på egenhånd, men har så absolutt ingen problemer med å forstå de som velger å kjøpe gullet. Det er da ett fett hvor en grinder, på jobb eller i WoW. Begge deler er like ødeleggende for økonomien i spillet uansett. Jeg klarer på ingen måte å bli imponert over folk med et femsifret antall gullmynter når en ser hvor lett det er å få gull, både på ærlig og uærlig vis. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nå var det faktisk du som trakk en kjapp slutning. Helt uten grunnlag. Jeg prøver ikke imponere deg med summen jeg har skrapt sammen sålangt. Jeg har spilt spillet lenge nok, så jeg kjenner litt til hvordan man kan tjene penger så det er ikke noe stress. Klarer ikke helt å se at grinding i spillet av spillere er like ødeleggende det å kjøpe gull fra gullfarmere/botter er det. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er akkurat blitt lvl51 på ny server. Har i underkant av 2300. Hadde hatt mer men har skillet proffesion opp til 350 og skilling koster litt. Griselett å skaffe gull. Hvordan i alle dager greier du det? Har du tips til å tjene gull mens man levler tar jeg gjerne imot, for jeg sliter bare med å skaffe nok til 100% mount i 60. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så en fyr med det "våpenet" som ser ut som en feiekost....med mongoose enchant. Da har du vel nok gryn. Mongoose krever lvl35-våpen. Farmer's broom har et stykke å gå der.. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har en gatheringprofession og en crafting. Gatheringsaken skaffer meg materialer til å skille og selge items. Jeg skiller bare enten på billigst mulige resepter eller jeg gjør det ved å crafte ettertraktede items. Ting som jeg kan crafte for si 4 gull får jeg solgt til 35g. Det gir en stor oppside. I tillegg kjøper jeg gjerne ferdig craftede items av typen jeg selger selv når disse er lagt ut for billig. Dermed øker jeg på sett og vis inntjeningen samtidig som jeg kontrollerer markedet og prisene til en viss grad. Den største feilen mange spillere gjør er å kjøpe seg blakk på gearupgrades mens de levler. Gull skal ikke brukes sånn etter min mening. Jeg vil levle ferdig og så kjøpe items som varer litt. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så en fyr med det "våpenet" som ser ut som en feiekost....med mongoose enchant. Da har du vel nok gryn. Mongoose krever lvl35-våpen. Farmer's broom har et stykke å gå der.. Hmmm, stusset litt selv ja. Husker nok feil. Det var uansett et tullevåpen. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Pre-tbc var det en i guilden min med pitchfork og crusader.. han hadde nokk av G ja.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva som er normalt er jo helt etter hvilken server man spiller på. F.eks Copper bar på Aerie Peak selger for 2-4g for 20 Mens på Hoamrush selges de for 6-8g Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Så en fyr med det "våpenet" som ser ut som en feiekost....med mongoose enchant. Da har du vel nok gryn. Endret 21. november 2007 av Dingot0m Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er fornøyd med mine 26k jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå