Gå til innhold

kan AVG free og spyware terminator krasje?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det kan skje, men mest sannysynlig vil de kjøre fint sammen. Tror ikke du skal uroe deg for noe krasj. Hvis de ikke takler hverandre, noe som er lite sannynslig, så vil du nok ikke merke noe problemer uansett. Problemer som kan forekomme er hvis begge programmene oppdager virus, og krangler om hva som skal gjøres.

Men som sagt, de vil nok kjøre fint sammen, og det er lite trolig at det oppstår problemer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Det kan skje, men mest sannysynlig vil de kjøre fint sammen. Tror ikke du skal uroe deg for noe krasj. Hvis de ikke takler hverandre, noe som er lite sannynslig, så vil du nok ikke merke noe problemer uansett. Problemer som kan forekomme er hvis begge programmene oppdager virus, og krangler om hva som skal gjøres.

Men som sagt, de vil nok kjøre fint sammen, og det er lite trolig at det oppstår problemer.

takk for raskt svar :D kunne trengt litt hjelp her også: asus

min bærbarpc kjører sykt tregt under boot. tror egentlig ikke at dette forekommer av anti virusprogrammene, fordi problemet kom før jeg la inn programmene. jeg la in anti spyware programmet for å utelukke at spyware var kilden til tregheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...