the_masked_cow Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 bare et lite kjappt spørsmål: kan AVG free og spyware terminator krasje? jeg mener slik at programmene ikke takler å kjøre sammen, slik at det går uover PC-en. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Det kan skje, men mest sannysynlig vil de kjøre fint sammen. Tror ikke du skal uroe deg for noe krasj. Hvis de ikke takler hverandre, noe som er lite sannynslig, så vil du nok ikke merke noe problemer uansett. Problemer som kan forekomme er hvis begge programmene oppdager virus, og krangler om hva som skal gjøres. Men som sagt, de vil nok kjøre fint sammen, og det er lite trolig at det oppstår problemer. Endret 19. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det kan skje, men mest sannysynlig vil de kjøre fint sammen. Tror ikke du skal uroe deg for noe krasj. Hvis de ikke takler hverandre, noe som er lite sannynslig, så vil du nok ikke merke noe problemer uansett. Problemer som kan forekomme er hvis begge programmene oppdager virus, og krangler om hva som skal gjøres. Men som sagt, de vil nok kjøre fint sammen, og det er lite trolig at det oppstår problemer. takk for raskt svar kunne trengt litt hjelp her også: asus min bærbarpc kjører sykt tregt under boot. tror egentlig ikke at dette forekommer av anti virusprogrammene, fordi problemet kom før jeg la inn programmene. jeg la in anti spyware programmet for å utelukke at spyware var kilden til tregheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå