DiskusJon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ingen som vet om det går i reprise?? Lørdag klokken 23.45 ser det ut til. Link Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når blir stykket med Abdull sendt da? Det er nok noen år siden jeg slutta på Askøy VGS. Jeg sitter på HiB nå. Er ikke sikker, det er bare å følge med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ingen som vet om det går i reprise?? Lørdag klokken 23.45 ser det ut til. Link Thank you. Må få sett det. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Genialt program! Bygger vel litt på Et rikere Norge som jeg forsåvidt liker hakket bedre, men morsomt er det absolutt.. Syns folka bak VGTVs "Et rikere Norge" er tafatte intervjuere, og det var på sin plass at det blir gjort noe mer ut av et så godt konsept som dette tross alt er. Ylvisbrødrene kommer med mer utfordrende spørsmål (men ikke over kanten), og det virker som de kommer bedre overens med mange av de herlige menneskene. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fantastisk program!Oddvar Torsheim bor jo faktisk samme plass som meg! I Førde! Oh noes! Heile forumet veit kor eg bor:O Kanskje du til og med kjenner en kar her på skolen min, liten verden. Oddvar var herlig morsom. For de som ikke har hørt musikk av Torsheim før anbefales Nynorskens Skog. Her er det referanser i fleng, alt fra Ivar Aasen og Åsmund Olavson Vinje til Vinjes mor. Da er det bare å benke seg foran TVen på mandag. Et av de bedre programkonspetene TV Norge har fått sine klamme hender om de siste årene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fikk sett reprisen, veldig morsomt program. Blir fast hver mandag! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det noen form for muliget for at jeg kan se dette på nettet? Har ingen mulighet til å få inn norske kanaler. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg