valbis Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 et virkelig herlig program! Tightsmannen for president! men Oddvar fra Førde er jeg også fan av! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Veldig morsomt program ja! Lo godt av han Oddvar fra Førde. Thaimannen var veldig morsom han også. Gleder meg til neste program! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Herlig program. Kommer nok til å prøve å få med meg neste gang også. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Thaimannen var best han snakket så voldsomt mye.. og Oddvar var jo sykt kul også Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 ikke at jeg akkurat følger me, men hva er det egentlig snakk om her? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter det jeg har fått med meg er det et seriekonsept hvor to karer drar rundt i landet og skal besøke folk som er spesielle på hver sin måte,derav navnet "Norges herligste". Fikk ikke med meg første episode,men må se å få med meg den neste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Æsj, jeg fikk ikke sett det. Går det i reprise? Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Genialt program! Bygger vel litt på Et rikere Norge som jeg forsåvidt liker hakket bedre, men morsomt er det absolutt.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 morsomt program, det finnes mange bygdeorginaler rundt om i Norge Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hehe morsomt program dette ja , likte også thai fyreren, men thightduden var også ganske spesiell da lo litt av klippa der han var med ja xP Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det var ganske morsomt egentlig Litt kjedelig innimellom, men morsomt for det *Glede seg til mandag igjen* Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Syntes det var et kjempeartig program. Lo godt av "Oddvar", ja, det må jeg si. Har forøvrig sett at de har filmet fra Haugland på Askøy hvor jeg bor. Er nok en viss "trollmann" de har tatt med i programmet fra den plassen. Er bare å følge med! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har forøvrig sett at de har filmet fra Haugland på Askøy hvor jeg bor. Er nok en viss "trollmann" de har tatt med i programmet fra den plassen. Er bare å følge med! Abbadull? Vi er forresten naboer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Pent! Ja, Abdull var navnet hannes. Jeg har sett klipp i reklamen, der de filmer fra bussterminalen på Haugland. Jeg bor forøvrig i Kleppestø. Litt OT, men sitter du på Askøy VGS nå? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når blir stykket med Abdull sendt da? Det er nok noen år siden jeg slutta på Askøy VGS. Jeg sitter på HiB nå. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis denne mannen ikke blir med i programmet, blir jeg skuffet. Blir litt lamslått når jeg ser denne videoen.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ingen som vet om det går i reprise?? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fantastisk program! Oddvar Torsheim bor jo faktisk samme plass som meg! I Førde! Oh noes! Heile forumet veit kor eg bor:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg