Gå til innhold

Byttet Heavenly Sword mot Ratchet and Clank...Noe å se frem til?

Triiiip

Anbefalte innlegg

Ja, via bytteklubben GameOver har jeg altså byttet Heavenly Sword etter jeg ble litt lei det. Hadde rundet det på normal mode og hell mode. Så derfor la jeg det innpå bytteklubben og fikk et tilbud om å bytte det mot Ratchet and Clank Tools of Destruction. Får det i posten om noen dager, men da lurer jeg på om spillet er stort, varierende og bedre enn Heavenly Sword? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, via bytteklubben GameOver har jeg altså byttet Heavenly Sword etter jeg ble litt lei det. Hadde rundet det på normal mode og hell mode. Så derfor la jeg det innpå bytteklubben og fikk et tilbud om å bytte det mot Ratchet and Clank Tools of Destruction. Får det i posten om noen dager, men da lurer jeg på om spillet er stort, varierende og bedre enn Heavenly Sword? :p

lillebroren min på 10år rundet R&C på 2 dager(han spilte i strekk omtrendt),

så om det er ¨så langt vet jeg ikke, men er du fan av R&c fra før av, så er spillet et knall kjøp

Endret av aspire86
Lenke til kommentar

hm vel har ikke fått spilt igjennom det enda, men jeg bruker masse tid på skill points og finne alle bolts osv.. men jeg vil tippe jeg har brukt litt over 10 timer sålangt og starter å nærme meg slutten=) beste ratchet and clank yet, utenom 1ern=)

du gjorde et bra valg:D *thumbs up*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...