Triiiip Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, via bytteklubben GameOver har jeg altså byttet Heavenly Sword etter jeg ble litt lei det. Hadde rundet det på normal mode og hell mode. Så derfor la jeg det innpå bytteklubben og fikk et tilbud om å bytte det mot Ratchet and Clank Tools of Destruction. Får det i posten om noen dager, men da lurer jeg på om spillet er stort, varierende og bedre enn Heavenly Sword? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ja, via bytteklubben GameOver har jeg altså byttet Heavenly Sword etter jeg ble litt lei det. Hadde rundet det på normal mode og hell mode. Så derfor la jeg det innpå bytteklubben og fikk et tilbud om å bytte det mot Ratchet and Clank Tools of Destruction. Får det i posten om noen dager, men da lurer jeg på om spillet er stort, varierende og bedre enn Heavenly Sword? lillebroren min på 10år rundet R&C på 2 dager(han spilte i strekk omtrendt), så om det er ¨så langt vet jeg ikke, men er du fan av R&c fra før av, så er spillet et knall kjøp Endret 19. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hm vel har ikke fått spilt igjennom det enda, men jeg bruker masse tid på skill points og finne alle bolts osv.. men jeg vil tippe jeg har brukt litt over 10 timer sålangt og starter å nærme meg slutten=) beste ratchet and clank yet, utenom 1ern=) du gjorde et bra valg:D *thumbs up* Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ah nice Liker veldig godt ratchet spillene, og første spillet er faktisk min favoritt. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ah nice Liker veldig godt ratchet spillene, og første spillet er faktisk min favoritt. vel... siden du liker R&C 1 kommer du til og elske TofD Lenke til kommentar
henky Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 spør du meg gjorde du en meget god handel, likte R&C bedre enn HS. R&C er en del lengre, og har helt klart fordelen av varierende våpen^^ dog begge spillene var godt verdt alle pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå