Gå til innhold

XP1700+ Thoroughbred Unlocked Super Stepping


Abzalom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arne Anka:

den 3dmark scoren var vel med xp2400+

hvor mye får du med 1700+ prosessoren?

 

Og: har du MSN ? ville gjerne ha snakket litt med deg.. :)

min mail er [email protected]

Jo det är sant 3dmark scoren är med min XP2400 Jag har inte provat ordentligt med min XP1700 men med klockad XP1700 och oklockat grafikkort fick jag ca 14200p Poängen går att få högre eftersom jag inte körde processorn på max

Lenke til kommentar
sendte mail til waterheads, fikk beskjed om at orderen min ble sendt onsdag!  :D

 

 

Fikk opplyst at det manglet noen papirer fra Waterheads derfor har det tatt så lang tid,men har fått bekreftet at den er på vei Nordover,så den er i mitt hende rett over helgen.

yeha! jeg har motatt mitt epox 8rda+ i dag, samt mine 4 zalman kab vifter og min alpha PAL8045T og 26dB papst'n som skal sitte på :D

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en XP1700 på komplett.no om en måned or so, venter på rev. 1.2 av Abit NF7-s. Da kan vi se hvor langt jeg kommer med den. Koster tross alt 300 mindre enn den garanterte CPUen fra waterheads.dk.

 

Og for dere som ikke vet det, så er XP1700'ene som er inne på komplett nå, T-bred B.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe en XP1700 på komplett.no om en måned or so, venter på rev. 1.2 av Abit NF7-s. Da kan vi se hvor langt jeg kommer med den. Koster tross alt 300 mindre enn den garanterte CPUen fra waterheads.dk.

 

Og for dere som ikke vet det, så er XP1700'ene som er inne på komplett nå, T-bred B.

 

Det var det jeg trodde. Hadde ikke tid til å sjekke på weben når jeg pakket ut men nå har jeg en XP1700 som går på 2000Mhz uten endringer på noen spenning, men der stopper det også.

 

181x11 går greit. 182x11 er ustabilt.

En 500kroners CPU som rapporteres som en til 2000,- er helt ok :lol:

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er HK eller ram som er problemet?

Du bruker ikke for aggresive minneinstillinger da?

Er rart at det plutselig blir ustabilt på 182FSB og at det ikke hjelper med og sette opp vcore, siden Epox kortet kan ha vcore opp til 2,3volt(eller var det 2.2?).

 

Hva er default vcore på CPUen din?

Lenke til kommentar
Skal kjøpe en XP1700 på komplett.no om en måned or so, venter på rev. 1.2 av Abit NF7-s. Da kan vi se hvor langt jeg kommer med den. Koster tross alt 300 mindre enn den garanterte CPUen fra waterheads.dk.

 

Og for dere som ikke vet det, så er XP1700'ene som er inne på komplett nå, T-bred B.

 

Det var det jeg trodde. Hadde ikke tid til å sjekke på weben når jeg pakket ut men nå har jeg en XP1700 som går på 2000Mhz uten endringer på noen spenning, men der stopper det også.

 

181x11 går greit. 182x11 er ustabilt.

En 500kroners CPU som rapporteres som en til 2000,- er helt ok :lol:

Bebalfisken: Du har jo kun overklokket på FSB og stoppet der minnet ditt eller chipsettet ikke vil mer. Om du setter opp multiplier og spenning så er jeg nesten helt sikker på at du kan få mye mer ut av den CPU'en. (Orginal spenning (1,6V) på 2GHz vitner jo om det)

 

La meg gjette litt på resultatet etter overklokking med både FSB og multiplier og spenning på 1,8V: 12,5x180MHz=2,25GHz (XP2800+, altså en CPU til ca 3500kr)

Lenke til kommentar
nå er det 2 uker siden jeg bestillte og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. har også sendt mail til waterheads for og få collinr uten og få svar. tror jeg driter i det og bestiller på komplett, når de ikke gir tegn til service så gir jeg f.

 

Gi det tid..... (du vil få brev fra postens godssentral i Oslo). Det er slett ikke sikkert at det er waterheads som har rota. Større sannsynlighet for at det er post/toll som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...