Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lås ødelagt på min Golf 4

IsKrem

Anbefalte innlegg

Hei.

Låsen på førersiden av min Golf 4 er plutselig ødelagt.

Putter i nøkkelen,men den går bare rundt og rundt.Samme hvilken vei jeg vrir den.360 grader rundt.

Noen som vet hva dette kan vær? Noe greier som har hoppet av eller noe?

Jeg har ikke peilig:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope ikke ta av dørtrekket enda. Napp ut en svart gummiplugg som sitter litt over låsekassa. Det sitter det en 6 mm tolvkant(spes verktøy, men du får kjøpt det overalt.). Dra håndtaket ca 1cm ut og skru ut skruen til hele lås sylinderen kommer ut. Stram så skruen igjen. Da har du hele låssylinderen i hånda og du kan se fort om det er noe mygel inni der..

Har bytta 100 millioner milliarder sånn las sylindre så jeg holder en finger på den. Har bytta mye annet rart inni døra der også, men stort sett så er det sylinderen som er ødelagt.

Lenke til kommentar
Nope ikke ta av dørtrekket enda. Napp ut en svart gummiplugg som sitter litt over låsekassa. Det sitter det en 6 mm tolvkant(spes verktøy, men du får kjøpt det overalt.). Dra håndtaket ca 1cm ut og skru ut skruen til hele lås sylinderen kommer ut. Stram så skruen igjen. Da har du hele låssylinderen i hånda og du kan se fort om det er noe mygel inni der..

Har bytta 100 millioner milliarder sånn las sylindre så jeg holder en finger på den. Har bytta mye annet rart inni døra der også, men stort sett så er det sylinderen som er ødelagt.

Takk for svar.

Det var lås sylinderen som var problemet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...