Gjest usikker jente 17 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg er 17 år, og har enda ikke hatt sex. Men det er ikke problemet, men at han jeg trolig kommer til å ligge med første gang, har så mye erfaring at det skremmer meg litt (han er 20). Fordi det altså ikke er så stort for han, mens for meg som ikke har hatt sex enda, er jeg litt redd. Noen tips til hva jeg kan si til han, om at dette er 1 gangen, og at jeg ikke har mye erfaring? Nå er dette forholdet så vidt starta, men vil snakke med han om det tidligst mulig, for jeg tror, at han tror jeg har en del erfaring. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 skader ikke å fortelle han at du er jomfru da. men at han er 20 betyr ikke at han har masse erfaring. Prat litt om hva du kasnkje vil like å sånt før dere gjør noe, det at han er erfaren kan godt være en bra greie, betyr bare at han antagelig veit hva han gjør og at du kommer til å få en kjempekveld Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er fint for deg at han har erfaring, så slipper du at han er nervøs og ikke vet hva han driver med. Bare si at du har ikke gjort dette før, han kommer sikkert ikke til å flippe ut av den grunn Lenke til kommentar
Gjest tilsvarende Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (gjestepost grunnet at jeg anser min sekuselle erfaring som fullstendig privat sak) Jeg er gutt, for å etablere det. Da jeg var 18, fikk jeg en kjæreste på 15. Hun var jomfru, jeg hadde litt erfaring fra tidligere kjæreste. La oss si vi hadde ligget sammen 20-30 ganger, og testet ymse med munn og slikt. Med nye kjæresten som var fullstendig uerfaren, jeg var første kjæreste, tok vi alt gradvis. begynte med å ta på rumpa, etter en måned var jeg vel på puppene, osv. Vi snakket om alt underveis, jeg spurte(ja, faktisk) "er det lov å ta her?" osv. Jeg må si dette var utelukkende positivt. Jeg følte meg like nervøs og usikker som henne, og vi utforsket sammen. Vi lå nakne ved siden av hverandre og tok og følte, gnikket litt gjennom undertøy osv.. gjetter på det var rundt 3-4mnd inn i forholdet kjønnsorganer første gang hadde direkte kontakt med hverandre. Da lekte vi med det og ertet hverandre, "hvor langt inn tør du", "jeg fortsetter å gli sakte ned til du sier stopp" osv.. Det var helt vanvittig spennende og pirrende, og det var slik et par ganger før vi var helt i mål. Jeg mener det var absolutt beste måten det kunne foregått på. Håper det hjalp. (sånn ellers er jeg et stykke oppi 20årene nå, og har en annen kjæreste. Med henne gikk det hele veien andre eller tredje natt vi sov sammen, men da var begge ganske så erfarne, så da er det annerledes. Selv om jeg gjerne skulle gjort det på den trege, pirrende metoden igjen!) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det hørtes ut som en veldig bra erfaring Det er fint å høre om gutter som gjør sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg