StaBBer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Flere enn meg som har bestilt? Dobbeltcd med den fantastiske musikken fra spillet! Min ble sendt i går, regner med den dukker opp snart! Smakebiter av alle sporene her. Fikk klump i halsen av flere her, for eksempel "Gravemind" og "Luck". Kan kjøpes hos Amazon. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Finner jeg den i en norsk nettbutikk skal det godt gjøres å ikke bestille. Er jo helt fantastisk musikk det her, særlig for en som vanligvis "skyr sånn musikk som pesten". Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Musikken er noe av det som gjør Halo magisk, men jeg synes det var mye som manglet på denne CDen, bl.a. selve hovedtemaet - musikken som spilles på siste level når du skal unnslippe i Warthog'en. Kommer vel sikkert i et evt. "Volume 2" etterhvert. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har du hørt hele cden? Rart om ikke alt er der, denne har tross alt ikke Volume 1 på framsiden av coveret. Og om man studerer tracklisten på Amazon, ser man at sangene starter kronologisk fra "Arrival" og "Sierra 117" til "Halo" og "Ending". Opptil flere sanger fra hver bane. Marty sier selv at dette skal reperesentere det å spille gjennom Halo 3 fra start til slutt. Endret 19. november 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jo, fant den nå. "One final effort". Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Åssn blir det med toll og slikt tull vist jeg bestiller fra amazon akkurat nå? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Vel, den koster bare 13 dollar. Noe som tilsvarer ca. 70 kroner, så du slipper moms/tollgebyr. Frakt kommer i tillegg. Valgte den nest billigste fraktalternativet, vil ha den så raskt som mulig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Yey! Da var den bestilt Bare å vente i spenning da. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Soundtracket kan også las... jeg mener kjøpes på nettet nå. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Soundtracket kan også las... jeg mener kjøpes på nettet nå. Scum! Og du kaller deg Halofan. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ikke det at jeg støtter piratkopiering generelt, men tror du ikke de nesten bader i penger allerede? Seff er det jo kult å ha en egen CD da. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Min kom i dag! Marty har virkelig tatt den helt ut her, virker som det aller aller meste fra spillet er med! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Etter hva jeg har fått med meg inneholder ikke denne OSTen musikken som spilles i "main menu" i Halo 3... Hvor får man tak i denne? Denne er best! Endret 19. mars 2008 av J-Core Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Den ligger der tror jeg, "never forget" på disc 2: YouTube Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Den ligger der tror jeg, "never forget" på disc 2: YouTube Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu... Endret 19. mars 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu... Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg. Link Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu... Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg. Link Sjekket nå på Halo 3-menyen for å være sikker. Og NEI, "Never Forget" er IKKE den samme sangen som spilles i HALO 3-menyen! Det er faktisk sangen du her nå, Lande, linker til. Muligens dette var originalen til Halo 2, men det er altså akkurat denne som spilles i Halo 3-menyen. Hør selv. Tusen takk for at du fant den til meg! Hipp hurra! Endret 21. mars 2008 av J-Core Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Da kom vi til bunns i det mysteriet. Tok akkurat frem Halo 2 albumene i hyllen og startet opp Halo 3 på Xboxen for å være sikker. Den delen av Halo 3 menymusikken J-Core tenker på er helt lik menymusikken i Halo 2. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Da kom vi til bunns i det mysteriet. Tok akkurat frem Halo 2 albumene i hyllen og startet opp Halo 3 på Xboxen for å være sikker. Den delen av Halo 3 menymusikken J-Core tenker på er helt lik menymusikken i Halo 2. Så rart... Er dere heeelt sikre? Nyinnspillingen, eller "remixen" som er I halo 3 foregår en eller to noter lavere. Ellers er den ikke så ulik. Jeg synes den var best I halo 2 også. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Synes Halo 2 musikken var dårlig laget. Likte Halo 1 musikken mye bedre... Halo 3 vet jeg lite om nå, lenge siden jeg spilla singelplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå