navbeacon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg kommer for eksempel ikke inn på www.godaddy.com , firefox sier at tjeneren ikke ble funnet. Siden min, www.navhost.com, virker heller ikke. Tenkte det var noe galt med navneserverene, men de ligger jo hos godaddy, som plutselig ikke er å finne? En anner person jeg har snakket med som har bredbånd fra telenor kommer heller ikke inn på sidene. Gjennom diverse proxyer på nettet kommer jeg inn på begge sidene feilfritt. Noen andre med nett fra telenor som har samme problem? Endret 19. november 2007 av navbeacon Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 prøvde begge sidene men kommer ikke inn, har telenor bredbånd. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sitter med Canal Digital her, og har også problemer. Canal Digital eies av Telenor og bruker Telenor sin infrastruktur. Får mye lavere hastigheter enn det jeg skal i norge/europa, og sliter med mange sider i USA. Blandt annet den du linket til, og andre. http://www.nasaspaceflight.com Logget meg nettopp inn på min konto på Universitetet i Oslo med Remote Desktop. Der fungerte det som normalt. Er nok Telenor som sliter med noe i nettet ja! Lenke til kommentar
stiarol Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei, Jeg har slitt i hele dag med å komme inn på diverse Australske sider. Jeg kan heller ikke sende e-post fra min PC(bruker Outlook Express). Sliter noen av dere med å sende mail? Uansett takk for at dere bekrefter at jeg ikke er alene om problemet. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Dette er alt for dårlig. Ja, jeg har samme problem. Får ikke sjekket e-post siden windows mail ikke finner verten. Har slitt med at MSN heller ikke virker på grunn av at DNS-tjenesten ikke fungerer. Tidligere i dag (rundt 15:00) var det verre, da kom jeg så vidt inn på google. Diskusjon.no kunne jeg åpne først etter klokken fem. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har Telenor ADSL... kommer ikke inn på linkene til trådstarter. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer ikke inn jeg heller, har Anal digital nett. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ringte nettopp Canal Digital sin kundeservice, og fikk bare et frekt svar om at det sikkert var min Cisco/Linksys ruter det var noe galt med... At det fungerer for de som ikke har Telenor/CD rodde han seg bare unna. Edit: thimic: MSN fungerer hos meg, men ikke BitTorent mot enkelte trackere i USA. Endret 19. november 2007 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
thimic Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hm, kommer heller ikke inn på http://godaddy.com/. Alle tjenester som trenger portåpning av noe slag er også døde. MSN, WoW, ++ er utilgjengelige. Bør fikses snart... Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Snakket med en fra kundeservice nå, han sa at det var kommet meldinger om det, og at de jobber med saken. Lenke til kommentar
Sulimo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hvis det er en nettside du gjerne skulle ha vert inne på kan du bruke www.hidemyass.com (jepp, funker selv med Telenor) Ellers vil jeg melde fra at jeg skal sørge for at bredbånds enheten i telenor vil vite om dette ASAP (hopper over noen timer med brukerservice og snakker direkte til en som jobber på Telenor Bredbånd ) Lenke til kommentar
stiarol Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja dette suger virkelig. Har jobbet med noen filer som jeg skulle hatt lasta opp til en server i Australia i kveld, så skjer dette... Hurra for Telenor. Takker igjen for den info som blir delt her. Tro det eller ei, det hjelper å vite at jeg ikke er alene Lenke til kommentar
Sulimo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Status rapport: Muligens en DNS som er nede (kan være hos Telenor, men det kan også vere utenfor Telenor sitt område) Hvis det er Telenor, får je vite det i morra (vanskelig å teste for oss, ettersom 95% av norge bruker Telenor sitt Bredbånd) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvorfor jeg fortsatt har Canal Digital som nettlevrandør er et mysterium. Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer inn på www.godaddy.com. Liker Tele2 jeg. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Nå begynner ting å komme tilbake hos meg i hvert fall. Kanskje en fra telenor subbet rundt i tøfler og snubla i strømkabelen til DNS-serveren. Lenke til kommentar
Sulimo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tviler...dem har ikke for vane å nærme seg serverene så ofte Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Funker hos meg nå.. Telenor ADSL Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har NGT, men tilsvarende problemer med DNS i dag. Regelrett ubrukelig linje for tiden. Lenke til kommentar
essi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kommer meg heller ikke inn, er sykt kjipt siden jeg gjerne skulle hentet et bilde til kjæresten min idag.... valentinsgreier : < Har prøvd mange webproxier men kommer ikke gjennom til navhost med dem heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå