Naalsund Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heisann! Skal kjøpe ny tv til en bekjent av meg. Størrelse 32" Er på utkikk etter en tv med bra bilde og gode kontraster. Tilkoblingsmuligheter og andre ting er uvesentlig. Den skal brukes av en mann på 85 år, så den vil aldri bli koblet opp mot en datamaskin. Han ser mye på sport og vanlig tv. Er plasma bedre til slikt bruk? Budsjett: 5000-10000 - Han har vel for alt jeg vet nok av penger. Kom med innspill, og tips til gode kjøp! Takk Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Heisann! Skal kjøpe ny tv til en bekjent av meg. Størrelse 32" Er på utkikk etter en tv med bra bilde og gode kontraster. Tilkoblingsmuligheter og andre ting er uvesentlig. Den skal brukes av en mann på 85 år, så den vil aldri bli koblet opp mot en datamaskin. Han ser mye på sport og vanlig tv. Er plasma bedre til slikt bruk? Budsjett: 5000-10000 - Han har vel for alt jeg vet nok av penger. Kom med innspill, og tips til gode kjøp! Takk hvis du ikke skal bruke den til data eller spillkonsoller og det er en 32" du skal ha, så vil jeg heller anbefale deg en god gammeldags rør tv. På vanlige tv sendinger og dvd så er fremdeles crt det beste valget. Hvis du kan gå opp i tommer så er Panasonic PV70 en bra plasma tv. Philips shop på Ryen selger fremdeles litt crt til en meget billig penge... Endret 21. november 2007 av Bava Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Helt enig med Bava her.. kjøp heller en god, brukt crt. De er stort sett bedre enn de nye lcd tvene på vanlig tv-signal, og mye billigere Med mindre plass er et problem da Endret 23. november 2007 av MetalJens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå