c7Nn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg kjøpte 360 forrige uke og har bare cod4 og perfect dark zero.. Jeg har lyst på disse spillene: Halo 3, assassin's creed, skate og fifa 08.. Så skal hvilken rekkefølge bør jeg kjøpe spillene i? Kommer til å kjøpe et og et spill frem til jul hvertfall Hvis dere vet om noen andre spill jeg bør/må ha så si det Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg kjøpte 360 forrige uke og har bare cod4 og perfect dark zero..Jeg har lyst på disse spillene: Halo 3, assassin's creed, skate og fifa 08.. Så skal hvilken rekkefølge bør jeg kjøpe spillene i? Kommer til å kjøpe et og et spill frem til jul hvertfall Hvis dere vet om noen andre spill jeg bør/må ha så si det Kva med eit spel om dagen heile desember som ein julekalender? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg kjøpte 360 forrige uke og har bare cod4 og perfect dark zero..Jeg har lyst på disse spillene: Halo 3, assassin's creed, skate og fifa 08.. Så skal hvilken rekkefølge bør jeg kjøpe spillene i? Kommer til å kjøpe et og et spill frem til jul hvertfall Hvis dere vet om noen andre spill jeg bør/må ha så si det Kva med eit spel om dagen heile desember som ein julekalender? God ide! skal snakke med mamma om det Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Første bud er vel å hive PDZ i søppelbøtta Litt vanskelig å velge ut en bestemt rekkefølge, litt vanskelig for oss å vite hva som passer for deg. Følg magefølelsen Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Første bud er vel å hive PDZ i søppelbøtta Litt vanskelig å velge ut en bestemt rekkefølge, litt vanskelig for oss å vite hva som passer for deg. Følg magefølelsen Hehe, har spilt PDZ i typ 2 min, grunnen til at jeg har det er at jeg fikk det av en kamerat som hadde solgt xboxen sin Jeg tror jeg må få kjøpt med halo3 ganske fort ettersom at jeg har halo3 special edition xbox Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mass Effect er jo et spill å ønske seg . Favorittene mine er Oblivion, GeoW og Saints Row Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Siden du allerede har skytespill: 1. Skate 2. AC 3. Halo3 4. Fifa 08 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 GH3 Crackdown Om du ikke har prøvd Gears Of War, så anbefaler jeg dette over Halo3. Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 PDZ er helt ok det faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå