Otowi Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei og hopp.. Fikk endelig min PS fra Zailor.no, men når jeg pakker den opp, så ser jeg at strømkabelen her en tre fase kontakt i den ene enden, altså den som man plugger inn i veggen... Går ut i fra at dette er en englesk kontakt, siden den ikke passer i støpselet... Kan jeg bruke en vanlig ledning som den en bruker til en PC ? Eller må jeg ha noe spesifikt?? Endret 19. november 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den er universal ja, så du kan vel bruke det meste du får til å passe. Mange som kjøper PS3 fra USA, og de bruker ofte strømkabel fra gamle VHS-spillere o.l. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Phew, da er jeg safe... Har en haug med sånne kontakter rundt om i huset.... Litt rart at Zailor ikke sier ifra om dette, men pytt pytt, bare så lenge det virker... Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Samme skjedde med meg, faktisk. Bare pass på at det er rett Volt og Amper(tror det er 10A - 250V eller noe), så funker det bra. Jeg sendte en mail og underrettet dem om dette, de sa de skulle sende en ny, men har ennå til gode å få den tilsendt. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 strømkabelen her en tre fase kontakt i den ene enden Håper for guds skyld at du ikke har fått en PS3 med trefase strømforsyning, kan bli dyrt for deg å legge opp slikt i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå