kosteb00 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har nettopp skaffet med to stk 8800 GTX i SLi som jeg tenkte å overklokke. Har grei oversikt åssen jeg gjør dette med rivatuner med et grafikkort, men fra hva jeg skjønner så går ikke dette med SLi og i vista 64 (som jeg har). Har installert ntune, men da restarter innstillingene seg hele tiden og den starter ikke de reglene som jeg lager f.eks. ved oppstart og ved start av spill. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bruk RivaTuner 2.06. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Virker Riva tuner for Vista nå, fikk det ikke til å funke for noen måneder siden Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det virker i vista, men bare med ett kort. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det virker i vista, men bare med ett kort. Dette må da være feil. Bruker Rivatuner v2.06. Brukte GPU-Z til å sjekke info, og når jeg klokket med begge versjonene, så ble begge korta klokka. Ihvertfall så endret frekvensen seg til det jeg klokket den til på begge kortene. Endret 22. november 2007 av Snuggis Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nyeste RivaTuner er versjon 2.06. Link Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 med nyeste driver og siste versjon av rt får jeg ingen valg i hele tatt for overklokking. Det er grået ut og når jeg velger detect så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du trengert vel å skru av digitally signed driver saken vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå