duligot Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har jo veldig lyst på mito eller rs ,men har ikke fått prøve sittet noen av de . kommer man til å få veldig vondt i rumpa etter noen timer ? vet jo at ikke 125ccm er deilig å kjøre "lange" turer med. Herre gud det er vansklig "! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 CBR, NSR og YZF er kansje "racing", men det er jo ikke totakt ... Ser ut som racing, men kansje ikke helt racing På apriliaforum heter jo NSR sportsturer elns Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 NSR firetakt nå plutselig? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, men den yter som en firtakt Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Går nok for mito (grå/svart) ,men bare lurer på om noen vet 0-100 ? lurer også om noen vet 0-100 på ktm exc . Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nei, men den yter som en firtakt ehm, langt i fra.. EDIT: hvorfor er 0-100 så veldig viktig? Skal si deg at det uansett er nok til å tilfredstille en hvilken som helst 16 åring Endret 20. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Går nok for mito (grå/svart) ,men bare lurer på om noen vet 0-100 ? lurer også om noen vet 0-100 på ktm exc . Ca 4-5 sek om den har fulleffekt Edit: Det ble dobbelpost inni posten Endret 20. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har kjøpt meg en grå 2006 moddel Cagiva Mito er grise fornøyd med den... men begynner å bli litt keen på en crosser/motard. Har hatt mito'n i 4 mnd... regner med jeg beholder dne ut sommeren så skaffer jeg meg en crosser/motard Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har kjøpt meg en grå 2006 moddel Cagiva Mito er grise fornøyd med den... men begynner å bli litt keen på en crosser/motard. Har hatt mito'n i 4 mnd... regner med jeg beholder dne ut sommeren så skaffer jeg meg en crosser/motard er ikke intr. i å bytte? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva kjører du da zaltman ? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Yamaha xt 125 x, verdens diggeste sykkel å kjøre..Etter å ha prøvd kompis sin 2-takt er det som en drøm å kjøre den etterpå. Men begynner å bli lei sm/cross generelt. Drar godt gjør den og Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Får se, skal vertfall ikke bytte før til høsten hvis jeg skal bytte, men 2-t går grise godt, det var sinsykt morra å kjøre den når den var uplombert, kjørte den 1000 km uplombert å sykkelen har gått 2500 km nå, Anbefales på det sterkeste med en uplombert mito.. den går noe sykt, hadde den ganske nært 180 på speedometeret så regner med 160-170 real fart... Men siden pappa betaler forsikring å greier får jeg jo høre på han å kjøre plombert... Sykkelen er drit god å kjøre også, jeg vet snelling hadde noen 2006 moddel på lager som de ikke blei kvitt var ikke så dyre som en ny mito.... Bare kjør den inn skikkelig så har du mye morro, fart og masse av kjøreglede.... Endret 26. mars 2008 av kriei2 Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 ja, var vel det. men tenkte ikke så nøye på det.... Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet med sikkerhet/erfaring en husqvarna wr 125 går hvis du bare har fjerna plomba/ene? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Risting kan forekomme i alle motorsykler. Nå her ikke jeg erfaring fra Daelim. Men Daelim leverer bare 4-takts motorer. Og 4-taktsmotorer er kjedelig Kjøp 2-takt, så har du ihvertfall trimpotensiale. hva er vitsen med trimmingspotensiale når han skal kjøre orginialt, hadde aldri verden giddi og kjørt en orginial 2-takt heller en orginal 4-takt hehe, det er visst en del Mp brukere her :!: Men så du skrev noe om Daelim tidligere i tråden! Mulig den er fin og se på, men den rister noe sykt! (selv etter borring av potta) og går heller ikke så bra. Hører skrangling lang vei når en Daelim kommer forbi! Men ikke kjøp 4-takt, du blir veldig fort lei av det Rister en Daelim ? har du ikke skrudd den skikkelig sammen el? :!: den Daelimen jeg kjørte var det ikke no speielt mye risting i, mer risting i en NSR Ikke mine sykkler! Har prøvd en 05 og en 07 mod.. begge rista noe sykt En nsr jeg prøvde rista forøvrig ikke Sry for å være pirkete men du skal egentlig ikke holde deg fast i styre, men klemme det inntil sykkelen med beina... javel, har kjørt ihvertfall 3 forkjellige Roadwiner, ingen av dem rista no merkbart, kanskje du ikke er sterk nok til å holde igjen i styret... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kven sel Husqvarna i Hordaland? Kor mykje må eg gje for ein ny WR/WRE? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 WR 125 66 950,- WRE 125 54 900,- KILDE: Mcjournalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men det er jo alt for dyrt! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men det er jo alt for dyrt! Nå er det ikke snakk om en NSR heller akkurat Det er slik prisene lyder. End of story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå