Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny sykkel 125 ccm

kriei2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har kjøpt meg en grå 2006 moddel Cagiva Mito er grise fornøyd med den... men begynner å bli litt keen på en crosser/motard. Har hatt mito'n i 4 mnd... regner med jeg beholder dne ut sommeren så skaffer jeg meg en crosser/motard

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg en grå 2006 moddel Cagiva Mito er grise fornøyd med den... men begynner å bli litt keen på en crosser/motard. Har hatt mito'n i 4 mnd... regner med jeg beholder dne ut sommeren så skaffer jeg meg en crosser/motard

er ikke intr. i å bytte? :p

Lenke til kommentar

Får se, skal vertfall ikke bytte før til høsten hvis jeg skal bytte, men 2-t går grise godt, det var sinsykt morra å kjøre den når den var uplombert, kjørte den 1000 km uplombert å sykkelen har gått 2500 km nå, Anbefales på det sterkeste med en uplombert mito.. den går noe sykt, hadde den ganske nært 180 på speedometeret så regner med 160-170 real fart... Men siden pappa betaler forsikring å greier får jeg jo høre på han å kjøre plombert... Sykkelen er drit god å kjøre også, jeg vet snelling hadde noen 2006 moddel på lager som de ikke blei kvitt var ikke så dyre som en ny mito.... Bare kjør den inn skikkelig så har du mye morro, fart og masse av kjøreglede....

Endret av kriei2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Risting kan forekomme i alle motorsykler. Nå her ikke jeg erfaring fra Daelim. Men Daelim leverer bare 4-takts motorer. Og 4-taktsmotorer er kjedelig :p Kjøp 2-takt, så har du ihvertfall trimpotensiale.

hva er vitsen med trimmingspotensiale når han skal kjøre orginialt, hadde aldri verden giddi og kjørt en orginial 2-takt heller en orginal 4-takt

hehe, det er visst en del Mp brukere her :!:

Men så du skrev noe om Daelim tidligere i tråden!

Mulig den er fin og se på, men den rister noe sykt! (selv etter borring av potta) og går heller ikke så bra.

Hører skrangling lang vei når en Daelim kommer forbi!

Men ikke kjøp 4-takt, du blir veldig fort lei av det ;)

Rister en Daelim ? har du ikke skrudd den skikkelig sammen el? :!: den Daelimen jeg kjørte var det ikke no speielt mye risting i, mer risting i en NSR

Ikke mine sykkler!

Har prøvd en 05 og en 07 mod.. begge rista noe sykt ;)

En nsr jeg prøvde rista forøvrig ikke :)

Sry for å være pirkete men du skal egentlig ikke holde deg fast i styre, men klemme det inntil sykkelen med beina...

javel, har kjørt ihvertfall 3 forkjellige Roadwiner, ingen av dem rista no merkbart, kanskje du ikke er sterk nok til å holde igjen i styret... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...