Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny sykkel 125 ccm

kriei2

Anbefalte innlegg

Du får ingen YZR 125 til 30000 tror jeg, den er jo helt ny.

Kjøp heller en brukt Aprilia RS om du skal ha R-sykkel! Går bra uansett, syns nå jeg :)

Men anbefaler å ta en titt på Yamaha DT125R. Har den selv, og fikk en helt fin 05-mod for 30000 selv. Går som ei kule, også er det to-takter! :love:

ingen som har nevnt den heller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rs nå, kjører enda orgianlt og det holder egentlig stort sett :) Kjempesykkel og annbefales på det varmeste :)

Personlig synes jeg at de eldre rs'ene ser rævva ut, mens 05-> ser bedre og bedre ut for hvert år som går.. Har 05 mod selv..

Det var jo i 2006 RS'en ble fin.

Enig i at 06 modellen er sykt mye finere enn 05 modellen. Men 05 er fortsatt ett stooort steg i riktig retning.. Synes hvertfall jeg da :)

Eneste forskjellen 05 modellen har fra 99 og eldre er jo fargetemaer og dekaler.

Selv syns jeg disse modellene er blant de fineste:

bikepics-463435-800.jpg

bikepics-454569-800.jpg

Lenke til kommentar

Syns nå den første Mr.NorBits viste til er finest jeg da. Den grå/svarte.

RS er en fin sykkel, men syns selv at NSR, CBR og Mito er finere sykler utseendemessig.

Men nå skal det jo sies at RS går som et olja lyn, ser bra ut og er forholdsvis billig i forhold til andre spreke sykler. Utvalget er jo også stort, finnes mange RS'r her til lands.

RS er absolutt et ypperlig valg.

Eneste som stopper meg fra å kjøpe en R-sykkel som første sykkel er jo det faktum at man ikke får kjørt mange månender i dette landet med en slik en. Vinteren er jo lengre enn sommeren for å si det sånn.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei =)

Jeg har egynt å kikkelitt etter ny sykkel har ca 30 000 å bruke er litt usikker på hva jeg skal ha.... Hadde en Yamaha Dragstar 125 Men skal ikke ha sånn type igjen.. Har kikket litt på Aprilia RS 125....

Noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Hei =)

Jeg har egynt å kikkelitt etter ny sykkel har ca 30 000 å bruke er litt usikker på hva jeg skal ha.... Hadde en Yamaha Dragstar 125 Men skal ikke ha sånn type igjen.. Har kikket litt på Aprilia RS 125....

Noen som har andre forslag?

jeg har en honda cbr 125. strøken sykkel, selger den p.g.a. overgang til bil...km stand, 4.800km pris 31,000kr, er du interisert så har jeg tlf nr også.

Lenke til kommentar
Hvor sexy er ikke denne da? :D Det er ikke min, det er TDK sin.

P2010086.jpg

har gpr 50 til salgs. topp fart 180km går godt å fint. kjører ifrå sa. kr 28,ooo følger med traktor turbo. da er den ca 90-95hk på bak hjulet men orginal 34mm delorto

Lenke til kommentar

for det første, 95hk turbo på en stakkars 50cc ville SPRENGT ALT av pakninger, knust stempel, ødelagt veiv, alt! For det andre, du får aldri en 50cc opp i 180km/t. Om du mente det dere seriøst og virkelig vil at folk skal tro det, og du VIL selge det. Ja, da sier jeg bare svindel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...