Gå til innhold

Tips i forbindelse med studiobiltz og ta bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Blender mellom 11 og 14, lukkertid 1/125, iso 100.

Grei tommelfingerregel for studio. Med dei innstillingane er du så godt som garantert skarpe bilete så framt lyset er bra.

Jeg tok 1200 bilder i studio her om dagen med 2 500W blitzer! Taklyset sto på! Jeg kjørte med blender 7-10 og lukker på 1/125 Iso100 Kjørte på hvit bakgrunn! Disse !bildene ble for mørke! 5-6 på blender hadde nok passet bedre her. Er det fordi jeg hadde hvit bakgrunn at jeg må så langt ned på blender? Ser det snakkes om 11-14 her!

Lenke til kommentar

Kjørte du lampane høgt nok? I studio har vi 2x400, 2x600 og 1x1200w. Hvis vi f.eks berre brukar 400wattarane køyrer vi dei ca på trinn 4 til 5 av 6 m. softboxar for å få meir enn tilstrekkeleg lys for portrettfoto. Av og til ein 400w lampe og ein reflektor. Hugs òg på at avstand og vinkel mellom lampe og objekt har MYKJE å seie. Hvis du skyter i RAW, noko du absolutt bør, skal du òg undereksponere littegrann og dra opp eksponeringa til ønskeleg nivå i etterbehandlinga. For å vere sikker på å få ale detaljar skarpe, noko som oftast er ønskeleg i studio bør du bruke blender over 11.

Taklyset bør av av den enkle grunn at det øydelegg for fastlyset i lampane. Vanskeleg å komponere lys utan å sjå ein dritt.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Næh, lysmålar er eigenteleg ikkje nødvendig. Du ser fort på kameraskjermen om lyset sitter. Etter å ha kjørt lyset inn eit par gonger med bra resultat veit du fort kor lyst det må vere for å kunne dra eksponeringa opp til riktig nivå etterpå. Ei undereksponering på 0.5 til 0.9 er heilt passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...