Rauen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Jeg har dette problemt:P Jeg skrur på PC-en. den går en stund så slår den seg bare av. så vil den ikkje starte før jeg slår av å på strømforsyneren. Skjønner ingenting:P Noen som kan hjelpe?. Takk på forhånd:D Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er dette nybygd pc?Eldre pc? Kanskje noen kabler sitter ikke godt i?Har du sjekket for støv(Hvis eldre pc)? Ellers så høres det mest sannsynlig ut som at cpuen blir for varm. Lenke til kommentar
Rauen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er dette nybygd pc?Eldre pc? Kanskje noen kabler sitter ikke godt i?Har du sjekket for støv(Hvis eldre pc)? Ellers så høres det mest sannsynlig ut som at cpuen blir for varm. Det er det jeg tror og:P men hva kan jeg gjøre med det.. Har bygd den selv.. men er ganske nyoppgradert så vet ikke... skal sjekke for støv og ledningene.. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det kan være cpu som det er blitt nevnt, men det kan også være strømforsyninga. Litt vanskelig å si når du ikke skriver specs på PC-en din.... Lenke til kommentar
Rauen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Det kan være cpu som det er blitt nevnt, men det kan også være strømforsyninga.Litt vanskelig å si når du ikke skriver specs på PC-en din.... k.. kjøpte ny strømforsyner i dag da.. samme problem.. Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvilket hovedkort er det du har, prosessor, ram osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå