Murt77 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og...så var det mer problemer:-). Er fersk, men nekter å gi meg. Ubuntu skal mestres!! Jeg har fått følgende feilmelding når jeg skal oppdatere systemet "E: Typen «ps» er ukjent i linje 57 i kildelista /etc/apt/sources.list. E: Kan ikke lese kildelisten". Kan noen være så snill å gi meg noen tips for å ordne opp i dette problemet? Hva betyr egentlig denne feilmeldingen? På forhånd takk for hjelpen. Morten Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Lagt til kilde selv? Det er en feil i linje 57 i sources.list. For å redigere den, skriv dette i en terminal: sudo gedit /etc/apt/sources.list Lenke til kommentar
Murt77 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Lagt til kilde selv? Det er en feil i linje 57 i sources.list. For å redigere den, skriv dette i en terminal: sudo gedit /etc/apt/sources.list Takk.. Av en eller annen grunn hadde "ps -ef" lurt seg inn i kildelista. Linjen er slettet og alt ser ut til å fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå