leffern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heisann, det siste innen hardware jeg trodde jeg kom til å bruke penger på, er trådløst nettverkskort. Men hybelvertene "is on my ass on this one" så da trenger jeg veiledning om hvilket kort jeg skal ha, vil helst ha et kort som mottar signal fra månen, men til en pris rundt 500kr. probably dumt spm: har det noe å si om kortet ikke har samme produsent som routern? Lenke til kommentar
leffern Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Tar en bump jeg. Ingen som har gode erfaringer med ett kort? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har trådløs fra D-link og Linksys i form av USB-stick. Disse er koblet opp i mot Trådløs router fra Linksys. Begge fungerer helt topp.. Begge produsenter har priser på godt under 500 lappen.. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Om du vil satse på "fremtida" skaffer du et kort med N-draft, D-link har et for PCIe X1 med drivere fra 2000 tom. Vista, PCI kortet de har mangler Vista. D-link korta støtter og b og g standarden(e), slik at en kan koble seg opp mot en "gammel" trådløs ruter. Her er PCIe kortet Her er PCI kortet - det har fått litt "pepper", i en test i PCWorld fikk et Jensen kort toppkarakter i en "samletest" av N- rutere og kort - det var kort for laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå