ElmotriX Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 hei hei, jeg har nå fått en slik strømforsyining: http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=10916 og på det 12 volts adapteret jeg kjøpte fra clasohlson så kan jeg velge om det skal være + i senter eller - i senter. jeg regner med at den powersupplyen bruker det som er "standard" men hva er det? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Vil anta at + er senterleder som "standard". Uansett ville jeg ikke bare koblet til og "håpet på det beste". Er vel anslagsvis 80% sjanse for at det går bra ved å koble + til senter Dersom det er kritisk å koble rett burde du finne info om dette på medfølgende papirer eller symboler på PSU. Bruker å være et symbol som viser hva senterpinnen er. Hvis ikke ville jeg kontaktet leverandør/produsent for å få det avklart. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Du burde hatt et mulitemer/volt meter å målt deg frem med. Da ville du vært helt sikker. Men som han over sier, det er størst sjangs for at det er + i senter. Men en annen ting, pass på at adapteret ditt leverer nok Amper til å drive den strømforskyningen. Du vil trenge rundt 10amp om det er 12Volt. 10A * 12V = 120Watt Lenke til kommentar
Jan C Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) På samme siden som selger psu'en kan du kjøpe en 230V-12V adapter til psu'en http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=10819 , denne har positiv leder i senter. This AC-DC Adapter has an input of 100-240V AC and an output of 110W Max. It can be used with any of our DC-DC power boards that require a 12V input. * AC Input: 110 - 240V AC * DC Output: 12V 8.5A - 110W MAX * 2.5mm Centre Positive Jack Connector Endret 19. november 2007 av Jan C Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 19. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 ah takker men jeg tok sjangsen på + i senter, og det fungerte. og angående watt, den adapteren jeg kjøpte leverer bare 70W, men regner ikke med at jeg trenger mer uansett, selv om pcu'en støtter 120 max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå