Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En bekjent tror jeg er sjalu.

Anbefalte innlegg

Vi er begge meget kjent i dette nettverket og det ville gitt meg dårlig ære.

Det hørtes jo virkelig ut som en storkrise.

Anbefaler at du kontakter politiet så kjapt som mulig, før du får, eh, dårlig ære.

Jeg tror egentlig ikke at dette er en sak for politiet. :!:

Aha! Jeg har skjønt situasjonen.

Dette nettverket. Det er mafiaen, sant?

Det er jo egentlig litt stilig.

Da er det bare en utvei, Seppuku!

"samuraiens mulighet til å forlate denne verden med æren i behold"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver tråd jeg går inn på som har blitt startet av Saluttknall ender bare opp i tullball. Ofte er Saluttknalls førsteinnlegg også bare tullball, noe som leder meg til å tro at han bare dikter opp merkelige problemstillinger for å skape underholdning.

Innlegg som:

"Jeg er ikke fra Lindesnes, men vi begge tilhører et nettverk som strekker seg over hele landet. Vi er begge meget kjent i dette nettverket og det ville gitt meg dårlig ære. Nei, det er ikke Gelius eller Johan. De bor begge i Sandefjord. Beklager for at jeg virker litt sur i dette innlegget."

er for søkt til at det kan oppfattes seriøst. Det er jo bare tøv!?

Har noen opprettet en tullebruker som logges på når vedkommende kjeder seg?

Men, men. Jeg underholdes jo av trådene, så samma faen, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg er ikke fra Lindesnes, men vi begge tilhører et nettverk som strekker seg over hele landet. Vi er begge meget kjent i dette nettverket og det ville gitt meg dårlig ære. Nei, det er ikke Gelius eller Johan. De bor begge i Sandefjord. Beklager for at jeg virker litt sur i dette innlegget.

Det kalles vanære, lille venn :) Dessuten så ville jeg ikke hengt meg så mye opp i æren som tretten(?)åring. Og om han lyver er det fint lite du kan gjøre med det annet enn å fortelle folk at det ikke stemmer. Og det var to år siden, om noen er så dumme at de tror at man da automatisk er sjalu ennå er de egentlig ikke verdt tiden din, og i hvertfall ingen vits å gjøre noen stor sak av det :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...