saluttknall Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg kjenner en bekjent som på lørdag fikk seg dame. Dette er en person jeg var interessert i for 2 år siden. Dette vet denne bekjente og han forteller nå diverse folk (innklussive denne bruden hans). Problemet er at jeg har drete meg ut for denne personen før og vil helst slippe å gjøre det igjen. Hva kan jeg gjøre for at denne kisen skal stanse? Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 si ifra at du ikke er det? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har gjort det, men da sier han ting som "æ vett nok at du e d", "Æ tru søren mæ du e litt sjallu æ" osv. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Gi blaffen i han? Om han ikke fatter at ting forandrer seg over to år er han ikke mye smart... Endret 19. november 2007 av Irgendwer Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Men da kommer alle til å tro på ham. Det er ikke artig at alle tror slikt. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har da likt mange før som jeg ikke kunne tenkt meg å se på engang nå. Du forandrer deg og det gjør hun også på to år. Kanskje i forskjellige retninger. Finn ut hvorfor du ikke liker henne nå og si det. Det er ingenting folk hater mer enn når noen påpeker feil på deres utkårede. Det er vel kanskje ikke så mye annet å gjøre her hvis han er en slik som alle tror på. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Blir vel å gjøre narr av han tilbake det... Kommer ikke på noen eksempler. Bare le det bort og svar smart så går det sikkert snart over. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser'u, du må ta han før han tar deg ser'u, ser'u. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 da sier han ting som "æ vett nok at du e d", "Æ tru søren mæ du e litt sjallu æ" osv. Høres mer ut som han kødder med deg, klaps han på ræven og si at du er mer interessert i han enn damen.. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Han bor i Lindesnes! Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 typiske Saluttknall tråder. . . . Referer til bla. Tråden om de to Burn'ene Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Han bor i Lindesnes! Det skulle du jo sagt med en gang, nå er det ingen tvil om at er sjalu.. Edit: Om det er sånn at du ikke en gang bor i Lindesnes så ser jeg ikke problemet ditt egentlig, om noen skriver til deg at du er sjalu på msn (går ut i fra at det er tilfelle) så raser ikke verden sammen for det.. Endret 20. november 2007 av LoCDoG Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er ikke så mye vits å bry ser ser'u. Du overdriver ting så fantastisk mye. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heter denne vennen tilfeldigvis Gelius eller Johan? I tilfelle har han skapt nok problemer før, så det beste er å ikke bry seg. Han synes nok det er morsomt å ymte frempå at du er sjalu, slik at hvis du ikke gjør en big deal ut av det gir han seg til slutt. Bare vær helt vanlig og ikke gjør et nummer ut av det. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er ikke fra Lindesnes, men vi begge tilhører et nettverk som strekker seg over hele landet. Vi er begge meget kjent i dette nettverket og det ville gitt meg dårlig ære. Nei, det er ikke Gelius eller Johan. De bor begge i Sandefjord. Beklager for at jeg virker litt sur i dette innlegget. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 typiske Saluttknall tråder. . . . Referer til bla. Tråden om de to Burn'ene Riktig. Typ "Per kalte meg en dumming, skal jeg si det til mammaen hans?". Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vi er begge meget kjent i dette nettverket og det ville gitt meg dårlig ære. Det hørtes jo virkelig ut som en storkrise. Anbefaler at du kontakter politiet så kjapt som mulig, før du får, eh, dårlig ære. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg tror egentlig ikke at dette er en sak for politiet. :!: Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hadde klikka på han! Bare gi fullstendig faen i han. Da vil han sikkert skjønne det. Dårlig gjort overfor deg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gratulerer. Du tok ikke en spøk. Men hvordan i faen kan du si at det handler om "ære"? Hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå