CrashTestDummy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja dette problemet hadde jeg i VLC også, men da endret jeg video output til OpenGL, og da ble bildet perfekt igjen, hva kan jeg gjøre for å fikse WMC Classic? Spms 2: Jeg har en rippet Blu-ray film jeg gjerne skulle ha sett, men i VLC så lagger den, og i WMP Classic så blir bildet mørkt, eller sort hvitt, hva kan jeg gjøre her? PC-en min: AMD 3800 X2 Gforce 7800 GT 2 gb ram. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Først litt pirk. Den heter MPC... Ikke WMP Classic. Den har absolutt ingenting med Microsoft å gjøre. Til spørsmål to: For det første så er ikke VLC den beste på h.264 ennå. Og din maskinvare er vel strengt tatt akkurat på grensen til å klare å spille det av uakselerert uansett. Siden du har GF7800 så kan du evt. prøve å legge inn PureVideo for å få litt hjelp til avspilling av skjermkortet. Evt. CoreAVC som lar deg bruke begge kjernene på cpu. -C- Lenke til kommentar
drz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Litt bump her men har asus radeon 4870 og jeg har samme problemet, hmm tror du pure video takler ATI drivere ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå