hitokiri Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ...eller styr telefonen uten å trykke på tastene. Nye programmer gir N95 helt nye bruksområder. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hvorfor skjuler mobilprodusenter sånt for oss? For alt jeg vet kan jeg ha hsdpa og gps i min Htc S710.. jeg vil vite om jeg har det eller ikke! Endret 19. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er rart hvorfor ikke Nokia har sagt at N95 har bevegelsessensor. Selv om det ikke er så viktig, så er det da viktig å skrive at den har det. Ser litt artig å spille snake på det viset, men jeg liker ikke snake nå til dags, fordi det har blitt alt for mye 3d. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heh! Det programmet der skulle jeg gjerne testet på min N95. Synd det ikke kommer før i desember. Og ja, som du skriver kornelen, det er merkelig at Nokia har utelatt å "reklamere" om bevegelsessensor, og at de ikke har implementert en form for funksjonalitet fra fabrikk som dette "Nokmote"-programmet. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette er jo helt utrolig. Selv om bevegelsessensor ikke er så utrolig, så kunne jo Nokia ha utnyttet det veldig for å få mobiltelefonen til å se stilig ut, slik som Nokmote har gjort. At de ikke informerer om at den har bevegelsessensor er jo helt rart. Jaja, kanskje Prada-telefonen min pluttselig får Symbian, UMTS og GPS. Aldri godt å vite Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Okei dere. Dere vet hvorfor den er der. Det er på grunn av at bildene skal roteres når man tar dem. Det er derfor. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Morsomt å finne ut sånt i ettertid. Mer nyttig enn Star Wars og Nokmok synes jeg nye versjonen av RotateMe er. På N95 bytter den da automatisk ut ifra hvordan du holder den. Ikke noe nyhet i forhold til iPhone, N800 og W810, men forskjellen her er at _alt_ du gjør på mobilen kan vises i begge modus. Video som viser hvor godt det funker her: http://www.dailymotion.com/relevance/searc...eme-on-n95_tech Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Installer både Nokmote og RotateMe, så får man virkelig utnyttet det. Jeg gleder meg til disse programmene blir klare for nedlasting. Må prøve dem ut da Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg ikke var fornøyd nok med N95'en min allerede Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Okei dere. Dere vet hvorfor den er der. Det er på grunn av at bildene skal roteres når man tar dem. Det er derfor. Bildene roteres automatisk på min sony ericsson k810i også.. har den også bevegelsessensor da? Endret 20. november 2007 av kau Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Okei dere. Dere vet hvorfor den er der. Det er på grunn av at bildene skal roteres når man tar dem. Det er derfor. Bildene roteres automatisk på min sony ericsson k810i også.. har den også bevegelsessensor da? Ja, men den kan ikke nødvendigvis brukes til det samme som den i N95. Det er ikke sikkert den er tilgjengelig for "eksterne" programmer. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne bevegelses sensoren er jo også noe de kanskje skal/kan implementere i de nye n-gage spillene? Mulighetene er mange, men som sagt er det veldig rart de ikke har skrevet eller fortalt noe om det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bare Nokia kan fortelle hvorfor sensoren er der. Bare dem. Kanskje de sier. Det er for bilder. Eller at det er for framtiden. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 noen som har prøvd rotateme? Lenke til kommentar
koeiser1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som vet om det er samme bevegelsesensor som sitter i Nokia N82 som i N95? Med andre ord: Funker N82 likedan som N95? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gå på Nokia.com og se på spesifikasjoner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Gå på Nokia.com og se på spesifikasjoner. Sett deg litt inn i saken før du svarer. Ikke et eneste sted i spesifikasjonslisten til N95 har det stått at den har accelerometer. Det er derfor det har vært en overraskelse, les tidligere poster i tråden. Dette står altså ikke listet hos Nokia. Så vidt jeg vet har N82 samme funksjon, men er ikke 100% sikker. Har du mobilen, bare last ned og sjekk Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som vet om det er samme bevegelsesensor somsitter i Nokia N82 som i N95? Med andre ord: Funker N82 likedan som N95? på denne siden http://www.bysamir.fr/rotateme/ hvor du kan laste ned "totateme" så står det at den fungerer til n82 så da ville jeg jo tro det Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Gå på Nokia.com og se på spesifikasjoner. Sett deg litt inn i saken før du svarer. Ikke et eneste sted i spesifikasjonslisten til N95 har det stått at den har accelerometer. Det er derfor det har vært en overraskelse, les tidligere poster i tråden. Dette står altså ikke listet hos Nokia. Så vidt jeg vet har N82 samme funksjon, men er ikke 100% sikker. Har du mobilen, bare last ned og sjekk Den har et gyroskop. Et accelerometer måler g-krefter. Wii-moten har både gyroskop og accelerometer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg