lars-frr Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Se topic,, Trodde dette skjedde automatisk da jeg inst Xp, men der tok jeg feil.. Må jeg laste ned drivere eller hva ?? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det har vært støtte for USB porter fra og med Windows 98SE... Du må fortelle oss litt mer om hva slags hardware du har før vi kan hjelpe deg. Selv om du har USB, så kan det godt hende at objektet som du kobler til porten trenger en egen driver. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 spesifikt, hva slags hovedkort har du (legg det inn i signaturen ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nei usb skal det vel være innebygd støtte på fra win 98 og oppover tror jeg. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja du må laste ned driver, men du finner nok driveren på http://windowsupdate.microsoft.com Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 1: Installer Windows. 2: Putt dings i USBport 3: Installer dingsens software fra en CD eller bruk XP sin automatiske greie 4: Bruk dingsen Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 1. Inst Logitech wingman, men da pc n søkte etter enheten så fant den ikke usb porten eller da wingmannen!!! Fikk ikke gjort så mye mer der 2. Har MsiKT3 Ultra 2, amd 2000 osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå