Stinkey Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har klart det. Det store, det ene søle på tastaturet på min bærbare pc. Jeg føler meg allerede som en idiot så det trengs ikke å poengteres!! Det er en ganske seig drikke som ble sølt på tastaturet. Jeg gikk raskt og tørket det av med papir etter å ha sagt et par ufine gloser. Da funka det fint. Merka ingenting. (var lørdag kvelden) Brukte den en halvtime på søndag (i går) uten å merke noe. Brukte den også en time i dag morges (4 på morran) uten at det var noe galt. Så i 4 tia i dag når jeg starta opp PC-en igjen så er plutselig et område rundt U tasten veeeldig seigt. Spesielt u tasten som er roten til alt ondt u. Og den bruker nå 1 sekund på å komme opp igjen etter å ha krangla den ned. Noen forslag for å redde tastaturet?? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ok...jeg skal ikke begynne å kjefte å kalle deg for en idiot jeg har faktisk gjort det samme selv....den gangen var det melk og jeg koblet fra tastaturet og la det i rent vann over natta...deretter tørket jeg det i en uke og vips så funket det igjen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ta av tastaturet, skyll det godt i vann, tørk det i et par døgn (minst) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 det skjedde meg meg også en gang, bare på et eksternt tastaur. Tab, q og a tasten ble veldig treeeige. Men ettter å ha brukt den i par uker funka den bra, og det gjør den forstatt (har gått over 1 år nå). (bananshake: med vanilijeis, melk og banan) Regner med at det går bra etter hvert... Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det teiteste du gjorde var ikke å søle, men å bare tørke over med papir, om det er snakk om brus så tar det en stund før vannet fordamper men når det endelig gjør det så er tastaturet, som du har merket, så godt som ubrukelig. Er vel så ganske enkelt som å ta ut tastaturet og legge det i vann en stund, og deretter la det ligge til tørk noen dager. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kommer ikke til å forbedre inntrykket om meg som så veldig glup, men jeg har jo selvfølgelig vært på tanken. Har bare ikke kommet fram til en måte som får av tastene uten at jeg er redd for at de ødelegges. Er den noen smarte triks? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hm, hvilken laptop har du, hvor du bekymrer deg for tastaturet? Jeg sølte en kopp kaffe på min pc, og det første jeg gjorde var å tømme ut alt og la hele greia tørke en dag. Er vel alt under tastaturet man bør bekymre seg for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå