FalcoN200285 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei jeg har litt problem med mitt system sånn som at xp henger seg osv. og får rare meldinger når jeg prøver å starte maskinen på nytt! sånn som dette : hva betyr dette for noe? noen ganger når windows booter så kommer ikke innlogingen på, den står bare å henger finnes det noe program som kan finne ut feil jeg har i mitt system som jeg har ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan starte med å sette alt i Bios til default (dvs. kutte ut overklokking). Ihvertfall dersom vi skal tro signaturen din Når du stiller slike spørsmål er min ringe mening at du skal holde deg laaaangt unna overklokking, i likhtet med kanskje 90% av de som klokker "Kårnåu"'en sin. Feilmeldingen du viser her er så enkel som at Bios ikke finner en bootbar partisjon, som med en viss sannsynlighet kommer av mislykket overklokk, og eventuell skader på systemfiler som følger av dette. Kjør på default settings og *bruk* PC-en din. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Du kan starte med å sette alt i Bios til default (dvs. kutte ut overklokking). Ihvertfall dersom vi skal tro signaturen din Når du stiller slike spørsmål er min ringe mening at du skal holde deg laaaangt unna overklokking, i likhtet med kanskje 90% av de som klokker "Kårnåu"'en sin. Feilmeldingen du viser her er så enkel som at Bios ikke finner en bootbar partisjon, som med en viss sannsynlighet kommer av mislykket overklokk, og eventuell skader på systemfiler som følger av dette. Kjør på default settings og *bruk* PC-en din. ja jeg har hatt på default lenge har nesten ikke overklokket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 ja jeg har hatt på default lenge har nesten ikke overklokket Da *kan* det være at du var litt seint ute med å sette tilbake til default klokk. Av og til skjer det jo mindre hyggelige ting ved "krasj" (som kan skyldes uheldig overklokk). Resepten da er ofte en reinstall. Du har ikke installert noe ny hardware (USB-enheter) når problemen startet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå