Lars_BK Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ny playlist med bare nye maps legges ut, slik at man kan prøve ut bare de nye med en gang. Nye maps legges straks inn i passende playlister, men de uten maps blir ikke påvirket. Alle vinner! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 800poeng? Ok, hva er det i norske kroner da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Rundt 60 schpenn. Grei pris spør du meg. Eller egentlig bør du spørre faren min - han som betaler for alt detta. Uvisst selfølgelig. Men jeg kjøper det lett med en gang. Passe gjerrig å vente 3-4 mnd til det blir gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 det skal bli herlig med nye maps. synd og si det men jeg er blitt lei mange av mapsene. deriblant snowbound, isolation og epitaph. spesielt hvis du blander disse med kun sverd. Valhalla og Guardian er mine lyspunkt i hverdagen Standoff og Rats nest virker unektelig spennende og Forge på Foundry kan bli kjekt. noe jeg gladelig betaler 1000 ms points for. det dobbelte om de hadde kommet NÅ! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 det skal bli herlig med nye maps. synd og si det men jeg er blitt lei mange av mapsene. deriblant snowbound, isolation og epitaph. spesielt hvis du blander disse med kun sverd. Valhalla og Guardian er mine lyspunkt i hverdagen Standoff og Rats nest virker unektelig spennende og Forge på Foundry kan bli kjekt. noe jeg gladelig betaler 1000 ms points for. det dobbelte om de hadde kommet NÅ! Er så lei av mapsa nå så jeg tar pause fra halo 3 så jeg ikke blir veldig lei sånn som skjedde med gears så jeg er ganske enig med deg Valhalla og Gurardian er forsatt maps som er bra resten er jeg sykt lei av Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 IGN Heroic Map Pack Hands-on Wohoo, ikke så lenge igjen til tirsdag nå. Kult at jeg har matteeksamen da. OMG, nu pics! Standoff: Foundry: Rats Nest Ser ut som du kan få til mye rart i Forge med Foundry. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Wohoo, ikke så lenge igjen til tirsdag nå. Kult at jeg har matteeksamen da. Har selv tre prøver den uka. Digg! Foundry blir jo litt "create-your-own" level. Litt synd at den er litt mørk og dank, men er bra den er liten. Lockout var jo liten. Endret 6. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå