E-wok Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jepp, dette er da de 3 nye mapsa det har vært så mye snakk om (eller?). De heter i hvert fall så mye som Rats Nest, Foundry og Standoff. Microsoft has announced that a new Heroic Map Pack will be released for Halo 3 for 800 Microsoft Points on December 11th. Bungie even sent along some renders of the maps for you to check out. Bilder: Foundry Standoff Rats Nest Synes kanskje Foundry ser mest spennende ut. Gleder meg uansett. -- Edit: Ops, så ikke at Lars_BK hadde puttet det her ... Endret 20. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Can wi flay dhe plelican1!? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Can wi flay dhe plelican1!? Ai dønt Knøw!!... (dårlig, Fransk, engelsk, norsk etc.) (Hadde vært fett ) Endret 19. november 2007 av mX Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 virkjelig pent altså, gleder meg pelicans ar ze eyecandi Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skulle vært 400 points, men kommer nok til å kjøpe de likevel. Standoff ser meget bra ut. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Edit: Ops, så ikke at Lars_BK hadde puttet det her ... Fortjener egen tråd. Jeg er litt overrasket over at vi ikke får et tradisjonelt lite map i denne omgang, men håper Foundry gjør nytten der. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Synes prisen er drøy. 500poeng hadde gått greit, men her blir det en prinsippsak for min del. Venter til de blir gratis - akkurat som jegb gjorde med Gears of War. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer nok til å kjøpe de med en gang. Har ikke betalt for noen til i verken Halo 2 eller GeOW, men nå vil jeg ha de "sporenstreks". Var det ikke ett map som skulle bli skikkelig skummelt? Vet vi hvilket det er? Ingen av de ser ut til å ha en veldig skummel setting utifra det der. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hey... Er det ikke "Rats Nest" som har pelelikkan og hellypæd? Nå står det nemlig "Foundry" under bildet med helljpadd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette ser jeg ganske mye frem til Standoff ser ut som noe som kan bli min favoritt. Går ikke an å fly Pelicanen gitt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Standoff så heller kjipt ut, men de to andre kan kanskje være noe. Må allikevel innrømme skuffelse etter å ha sett bildene, håpet på lockout, midship, beaver creek eller noe lignende. Hva skjedde forresten med det skumleste mapet ever? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hva skjedde forresten med det skumleste mapet ever? Tror det var 3 helt andre maps. Enten det i hvert fall, ellers så har de bare utelatt den + bytta navn på alle. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Vel det må jeg kjøpe det er under 100 lappen og 3 maps? billig hva er prisene på MS points? 12000 er det høyeste hva koster det? hva koster det laveste? Endret 20. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ops, mikset litt mellom et par navn.. Fikset nå.. Foundry er altså wearhouse-banen mens, Rats Nest er banen med flyvedingsen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva skjedde forresten med det skumleste mapet ever? John Carpenter's Prince of Dorkness, mener de? Det er Rat's Nest. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Seriøst? Virker ikke så skummelt. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes prisen er drøy. 500poeng hadde gått greit, men her blir det en prinsippsak for min del. Venter til de blir gratis - akkurat som jegb gjorde med Gears of War. Men er det ikke noe sånt som at det ikke går an å spille matcmaking på noe som helst vis uten å ha alle banene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Elsker maps som Standoff, og Rats Nest kan bli veldig interessant... Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Synes prisen er drøy. 500poeng hadde gått greit, men her blir det en prinsippsak for min del. Venter til de blir gratis - akkurat som jegb gjorde med Gears of War. Men er det ikke noe sånt som at det ikke går an å spille matcmaking på noe som helst vis uten å ha alle banene? er sånt på toern husker eg, men det var etter at dei ble gratis, var det ikkje? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ble det ikke laget en egen kategori for de med nye maps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå