ponnihest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jepp, trenger idéer... Det er til reportasjebilde, en av deltagerne i lyden av lørdag... Ideer mottas med takk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jepp, trenger idéer... Det er til reportasjebilde, en av deltagerne i lyden av lørdag... Ideer mottas med takk! Helge som skal i ilden foran dine objektiver? Siden du skal prøve deg på rockefoto, hva med å sjekke nettsidene til kjente musikkmagasiner som Q og Rolling Stone? Der bør være tonnevis med inspirerende bilder av rockere der ute i verdensveven, som kan få det til å finne det uttrykket du er på jakt etter. Lenke til kommentar
tulste Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tok dette av meg jeg, bildet er ikke særlig bra, men jeg er newbie og bruker det på facebook. HAHA lykke til! Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) En del sterke portretter av unge/gamle folk på skråplanet i san francisco..: http://www.flickr.com/photos/stoneth/sets/72057594053556807/ Gabriel's return: EDIT: lyden av lørdag ja.. så ikke det, trodde bare du skulle ha noen bra prtretter... Endret 20. november 2007 av enmannen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Leste en artikkel i Fotografi i går om en norsk fotograf som tok bilder av artister; bl.a. Turboneger. Husker ikke nummer, men tror fotografen het Stian et-eller-annet Det er kanskje en ide å bli Q og Mojo, også. Tom Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Takk for tips alle sammen! Beklager at jeg ikke har svart før, men det har vært såå mye å gjøre Det skulle ikke være fokus på Helge som musiker, men som den han er. Her er i alle fall noe av resultatet, i mini-format Endret 21. november 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gå på photosight.org og søk opp John A. Aasen, han er god! Bor på Tiller gjør han og. Eller så kan du sikkert sjekke ut noen av snakenor's bilder, han har noen gode Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Leste en artikkel i Fotografi i går om en norsk fotograf som tok bilder av artister; bl.a. Turboneger. Husker ikke nummer, men tror fotografen het Stian et-eller-annet Det var nr 4/2007 og han heter Stian Andersen. Mye stilige bilder på stianandersen.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå