[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Nå har det seg slik at min familie har nettopp gått til innkjøp av en 40" tv og gjerne vil ha et sikkelig anlegg også. Er over normalen intresert i teknologiske ting men når det kommer til lyd så er jeg ganske grønn. Så derfor trenger jeg litt hjelp av dere... Det vil da mest bli brukt til tv titting, litt film og musikk spilling. Kommer antagligvis en HTPC som blir da kilden til musikken. Anlegget skal da stå i en middels stor stue med en L-form... Prisklasse er ikke helt fastsatt, har ikke lyst til å bruke veldig mye, men vil heller ikke kjøpe dritt anlegg heller. Håper noen kan være behjelplige med å sette opp noen oppsett for meg. på forhånd takk for alle svar. Bountyhunter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du/dere noe krav til utseende? Skal det være diskre og lite, matche eller har de lite å si? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Har vel heller lite å si, men selfølgelig så settes godt design pris på Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå glemte jeg å spørre om ca pris også da, så hva er den? Har ett ferdig sett her, som hvertfall jeg ble overasket over når jeg hørte det. Det er Tannoy Arena Det koster jo en del, men ser jo veldig bra ut og låter også bra. Eller ett annet som ikke koster fult så mye: Front: Tannoy Fusion 3 Bak: Tannoy Fusion 1 Center: Tannoy Fusion C Sub: Tannoy TS8 Det blir 11 354,- Dette sammen med en Yamaha RX v1700 tror jeg kan passe bra. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for svar Kanskje litt drøyt pris messig, men kan være jeg kan strekke meg. Hvis man eventult skulle gått ned i pris med en 5000,- hva ville du anbefalt da? Bountyhunter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mener du da at det blir 5000,- for høyttalere og forsterker? Eller ca 5000,- for forsterker og 5000,- for høyttalere? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det vil si at du vil ned til 15 000 eller ned til 5000 totalt? Ganske stor forskjell på hva du får for pengene.der. Hvis vi snakker 15 000 har jo Dali Concept 6 settet blitt ganske populært for tiden, mange som blir fornøyd med dette i stuen. Med NAD T744 og kabler blir det ca 15 000 totalt. Da har du full hjemmekino og mye gode opplevelser foran deg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jepp, ellers kan man jo se på H/K AVR 245 som er på tilbud til 4.995,- Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takker for alle svar så langt. Mente i forrige post gå ned 5000,- fra 20 000 til 15 000,-. Regner med dette er det jeg maks maks maks klarer å skvise ut av de som sitter på pengesekken... Hvordan er det med "super" billige oppsett til 5000,- - 7000,- er dette veldig langt ifra lyd og kvalitetsmessig? -Bountyhunter Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er lyd i en litt annen klasse ja, særlig om du tenker på disse ferdigpakkene som elkjøp og expert selger mange av. Vil anbefale at du eller de som skal betale stikker en tur innom og hører forskjellen selv, så finner dere sikkert også noen høyttalere dere liker i samme slengen. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Er det som er poenget her, vil ikke kjøpe "1000w super duper fho'shizzel dizzel Xtreme bass and soundz!" med 1000w leke vatt og plastik lyd... Men kan som sagt ikke så mye om hvilke merker som er bra/dårlige, overprisa osv. Skal ta en prat med lommeboka og høre hva den sier... Hvis jeg får grønt lys til å handle for 15 høvdinger så blir det nok de Tannoy høytalerne og RX v1700. Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå