mgsninja Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har tenkt å skaffe meg Intel Pentium 4 2.53 GHz Boxed PC533. Og lurer på hvilket hovedkort eg bør velge. Er det noe annet eg burde skaffe meg i tilegg? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Her har du et fint hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl I tilfelle du skulle trenge RAM-brikker, vil jeg anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 I boxed edition får man med vifte? Vist ikkje hvilken vifte burde eg velge. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 I boxed edition får man med vifte?Vist ikkje hvilken vifte burde eg velge. boxed er med vifte ja. Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ringte til Komplett og de sa at det var vifte og kjøle rippe i boxed editon. Kjekke folk. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg har et MSI 845PE Max til min P4 2,53 GHz, og det funker kjempefint, har integrert nettverks- og lydkort, ganske kjekt. (hvis man ikke er veeldig kresen på lyd, vel å merke). Det kjører DDR ram. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg har et MSI 845PE Max til min P4 2,53 GHz, og det funker kjempefint, har integrert nettverks- og lydkort, ganske kjekt. (hvis man ikke er veeldig kresen på lyd, vel å merke). Det kjører DDR ram. har også samme hk oh kjører [email protected] med vcore på 1.625 volt stabilt. Kan råde deg til å satse på dette hovedkortet! meget bra og jeg har ikke opplevd problemer med det! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kan anbefale hovedkortet i signaturen eneste minuset er at volt'n ikke kommer lenger opp en 1,6... men hvis du har boxed vifte så er det like greit i motsetning til msi kortet kan du kjøre minnet på 3:4 av 133 mhz, dvs 177 mhz, så du får litt bedre minnebåndbredde Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Eg kommer ikkje til å overklokke CPU-en til å begynne med. Har ikkje brukt for det nå i starten, men kommer til å gjøre det etterein stund. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 MSI 845PE Max er veldig bra hk, spesielt hvis du skal klokke Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Eg gjekk for eit MSI 845PE MAX hovedkort. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå