Effectiv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hey... Så var tiden inne for å tenke på en ny pc Har et budsjett på maksimalt 10k, helst rundt 8,5-9 Det enete jeg er sikker på er at jeg skal ha Core 2 Duo E6850 som CPU. Tenkte på 8800 Gts/Gt som GPU, men er ikke helt sikker der. Jeg lurte på om noen her kunne sette opp et oppsett med den cpuen, til ca 8500 kr ? Jeg har ikke peiling på hvilke hovedkort som passer best til denne CPUen, og jeg orker ikke å lese millioner av poster og tester når en eller annen liten luring her inne mest sannsynlig vet svaret hehe.. PC-en skal brukes til spilling, men ikke på det nivået at den MÅ klare Crysis på ultra-high(bare for å briefe liksom xD ). Sålenge den klarer de aller fleste spill på high så er jeg fornøyd Tror da 8800 Gts/Gt skal klare dette, eller hva? Mvh Effectiv EDIT: Funker denne ramen? https://prisguiden.no/product.php?productId=79369 Edit2: PC-en brukes også til film Skal kobles til en 32" Tatung hd-tv Endret 19. november 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå