Theavondtiknea Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, hei og hopp alle sammen! Mitt ringe navn er Thea og jeg har vondt i KNEA:p Det skjønte dere kanskje ved hjelp av og se på brukernavnet mitt. *10hi* Men det jeg lurte på i denne presise artikkelen var at jeg har i skolearbeid en oppgave om edderkopper-he-he. den går ut på slik: jeg skal skrive om den nordatlantiske spisstrutedderkoppen OG... det afganiske maktfordelingsprinsippielle militærregime OG..... forholdet mellom disse to artene JEG TREGER HJELP; FORT SOM RAKETTER!!!! Hilsen en ssom trenger *instent help* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 What the hell? Du skal først skrive om den nordatlantiske spisstrutedderkoppen og så det afganske maktfordelings *et eller annet* militærregimet også skrive om forholdet mellom de to? Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 What the hell? Du skal først skrive om den nordatlantiske spisstrutedderkoppen og så det afganske maktfordelings *et eller annet* militærregimet også skrive om forholdet mellom de to? Ja akkurat det der har du det EvenduR! på forhånd takk for all eventuell, aktuell og kanskje visuell hjelp!!! xoxoxoxoxoxoxoxo Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stenges av åpenbare grunner. MVH KVTL Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Trolling? Still not closed? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 *oops* Stengt nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg